  • 11. Data: 2009-02-16 11:58:28
    Temat: Re: bezprzewodowe przesylanie zdjec do kompa
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > jest też Eye
    > Fi na SD

    Ciekawe, nie slyszalem wczesniej o tym.
    Powolne? OK, ale wlasnie o czym takim myslalem.
    Do zgrania na szybko 2-3 wybranych RAWow.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 12. Data: 2009-02-16 12:00:29
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Waldemarrr pisze:

    > Ciekawe, nie slyszalem wczesniej o tym.
    > Powolne? OK, ale wlasnie o czym takim myslalem.
    > Do zgrania na szybko 2-3 wybranych RAWow.

    Oj chyba nie nada się do zgrania "na szybko" 2-3 rawów :D
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=6528

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 13. Data: 2009-02-16 12:06:10
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Waldemarrr napisal:
    > O ile sie orientuje to w lustrzankach nadal rzadkoscia jest mozliwosc
    > bezprzewodowego przeslania zdjec do kompa, sam nie umiem z pamieci
    > wymienic ani jednego korpusu z taka opcja, choc co drugi telefon ma
    > mozliwosc komunikacji Bluetooth.

    Sprawdz sobie, jak nikla jest predkosc transmisji po BT
    i ile trwaloby przerzucenie takiego kilkumegabajtowego jpega,
    nie wspominajac juz o monstrualnych rawach.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2009-02-16 12:23:07
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Właśnie sprawdziłem BT -
    jakieś 2 metry od komputera (odległość ok.50cm dawała te same transfery)
    średni transfer to ok. 100KB/s. Pojedynczy plik 11MB skopiowałem na
    telefon w dwie minuty (+- 5s).
    Użyłem modułu BT USB 2.0, port USB też 2.0.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 15. Data: 2009-02-16 12:24:26
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Nokia e51, bo jeszcze chyba tej informacji zabrakło.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 16. Data: 2009-02-16 12:26:52
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

    > Oj chyba nie nada się do zgrania "na szybko" 2-3 rawów :D
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=6528

    To jest, kruca, gadżet.
    Z aparata wprost do serwisu www.
    Szkoda, że nie można od razu na WPP posyłać ; )

    adam

  • 17. Data: 2009-02-16 12:39:12
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    adam pisze:

    > To jest, kruca, gadżet.
    > Z aparata wprost do serwisu www.
    > Szkoda, że nie można od razu na WPP posyłać ; )

    Jak to nie można? Musisz mieć tylko telefon z GPRSem/EDGE/3G/HSDPA i
    WiFi. No i być w zasięgu jakiejś sieci komórkowej. Wtedy zwykle i
    przesyłanie po najwolniejszym GPRSie jest dostępne :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 18. Data: 2009-02-16 12:39:58
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 16 Feb 2009 12:12:19 +0100, Waldemarrr wrote:
    > O ile sie orientuje to w lustrzankach nadal rzadkoscia jest mozliwosc
    > bezprzewodowego przeslania zdjec do kompa
    [...]
    > Czyzby problem predkosci transmisji byl nie do przeskoczenia?

    WFT-Exx Canona, ceny porownywalne z cenami puszek. :(

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 19. Data: 2009-02-16 12:42:48
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 16 Feb 2009 12:41:31 +0100, Waldemarrr wrote:
    > Tak ale jako opcja nic nie daje, bo jak moge wziac ze soba "opcje" to i
    > moge wziac czytnik. Wbudowana by sie przydala w sytuacjach nietypowych
    > gdy akurat czytnika nie ma.

    Ja to rozwiazalem w ten sposob, ze kupilem na alle* takie czytniki a'la
    pendrive, po jakies 10zl i mam po jednym w kazdym fotoplecaku/torbie :-)

    pozdrawiam,

  • 20. Data: 2009-02-16 14:02:40
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > średni transfer to ok. 100KB/s. Pojedynczy plik 11MB skopiowałem na
    > telefon w dwie minuty (+- 5s).

    Dwie minuty? To mnie nie przeraza. To mniej niż naswietlenie zdjecia,
    wrzucenie do wywolywacza i wyplukanie w przerywaczu.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl