  • 231. Data: 2014-07-30 22:40:18
    Temat: Re: bezplatna A2
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jul 2014 22:17:52 +0200 osobnik zwany dddddddd
    napisał:

> [...]
    > ktokolwiek, rozszywa ktoś kto się zna (przecież wystarczy uczulić
    > pracownika na przetarcia, promień gięcia itp i tego się nie da zepsuć)
    > alarm, SAP, kamery, kontrola dostępu - czujki, czytniki, czy cokolwiek
    > innego też powiesi ktokolwiek (jak coś będzie nie tak to łatwo to
    > wyłapać i poprawić)- potrzebuje tylko wiedzieć jak wywiercić otwór i
    > info od kogoś jaki kolor gdzie wpiąć, powtarzalność montażu jest ogromna
    > i ciężko coś spieprzyć jak się ma przynajmniej jedną rękę prawą, a nie
    > dwie lewe- ale uruchomić musi ktoś wykwalifikowany.

    no to u mnie by wylecieli zanim by zaczęli pracę jakby przyprowadzili
    piekarzy

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 232. Data: 2014-07-31 06:40:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-30 22:40, masti wrote:

    > no to u mnie by wylecieli zanim by zaczęli pracę jakby przyprowadzili
    > piekarzy

    No widzisz - świnia z ciebie;) Nie dasz zarobić.

    Shrek.

  • 233. Data: 2014-07-31 07:42:58
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-07-30 22:40, masti pisze:

    > no to u mnie by wylecieli zanim by zaczęli pracę jakby przyprowadzili
    > piekarzy

    ale z jakiego powodu? wymagasz SEPa od gości obsługujących bruzdownicę
    czy po prostu masz taką władzę że możesz wywalić kogoś więc z tego
    korzystasz?
    a może według ciebie wywiercenie otworu pod kołek wymaga
    specjalistycznych uprawnień? a może powinien przejść kurs obsługi
    wkrętaka krzyżowego? bo naprawdę nie widzę powodu z jakiego miałby
    wylecieć (oprócz twojego czepialstwa)
    ale kończę ten temat, bo i tak was (ze Szrekiem) nie przekonam, bo
    żyjecie w swoim świecie idealnych ludzi z uprawnieniami SEP (koniecznymi
    do obsługi szpachelki i wiertarki) oraz pozostałymi idiotami niezdolnymi
    trzymać wiertarki czy myśleć, bo SEPa nie mają...

    Łukasz

    Łukasz

  • 234. Data: 2014-07-31 09:37:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 31 Jul 2014 07:42:58 +0200 osobnik zwany dddddddd
    napisał:

> [...]
    > z uprawnieniami SEP (koniecznymi do obsługi szpachelki i wiertarki) oraz
    > pozostałymi idiotami niezdolnymi trzymać wiertarki czy myśleć, bo SEPa

    bo nie będę się zasatanawiał czy ten gość co robi elektrykę to akurat
    wierci dziury czy ciągnie kable czy je układa. Pomijam już to, że dziury
    ma przygotowane przez budowlańców a głupie ułożenie kabli energetycznych
    ma znaczenie. I nawet Ci z uprawnieniami, którzy je kładli przekładali.
    Taki rodzaj budowy. A ponieważ płacę za to, żeby tak było to i wymagam.

  • 235. Data: 2014-07-31 10:22:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-31 07:42, dddddddd wrote:

    > ale z jakiego powodu? wymagasz SEPa od gości obsługujących bruzdownicę
    > czy po prostu masz taką władzę że możesz wywalić kogoś więc z tego
    > korzystasz?

    Z takiego samego powodu, że jakbym miał przedsiębiorstwo autobusowe, to
    nawet do przestawiania autobusów na placu wymagałbym prawka na autobusy
    - i jakby mi ktoś do tego piekarzy przyprowadził bo przecież to nie
    droga publiczna to by został poproszony o opuszczenie pomieszczenia i
    przemyślenia jeszcze raz swoich pomysłów. Bo autobus i ewentualne szkody
    przez niego wyrządzone mogą być kosztowne a co ważniejsze w razie skuchy
    nie chcę mi się dyskutować z prokuratorem czy ten koleś musiał mieć
    uprawnienia czy nie.

    Kurwa - jak w tym kraju ma być dobrze, skoro tłumaczenie, że kablami
    mają się zajmowac elektrycy, cegłami i zaprawą murarze a piekarze
    wypiekiem pieczywa trzeba uzasadniać, a nawet próba uzasadniania tak
    oczywistej rzeczy napotyka na skrajny opór.

    Shrek.

  • 236. Data: 2014-07-31 10:43:12
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-07-31 10:22, Shrek pisze:

    > Z takiego samego powodu, że jakbym miał przedsiębiorstwo autobusowe, to
    > nawet do przestawiania autobusów na placu wymagałbym prawka na autobusy

    według twojego toku rozumowania prawa jazdy na autobusy wymagałbyś od
    sprzątających ten autobus, bo mają z nim styczność i coś zepsuć mogą...

    Łukasz

  • 237. Data: 2014-07-31 10:53:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 31 Jul 2014 10:43:12 +0200 osobnik zwany dddddddd
    napisał:

    > według twojego toku rozumowania prawa jazdy na autobusy wymagałbyś od
    > sprzątających ten autobus, bo mają z nim styczność i coś zepsuć mogą...

    masz bogatą fanzję tylko nietrafioną

  • 238. Data: 2014-07-31 10:54:46
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-07-31 09:37, masti pisze:

    > bo nie będę się zasatanawiał czy ten gość co robi elektrykę to akurat
    > wierci dziury czy ciągnie kable czy je układa.

    bo nie twoja rola się nad tym zastanawiać, od tego jest brygadzista tej
    ekipy, ty masz wymagać uprawnień adekwatnych do wykonywanej pracy
    naprawdę nie widzę problemu w okablowaniu alarmu dowolnej klasy czy też
    przeciągnięciu przewodu LAN (do tego to przecież nawet sep nie jest
    potrzebny, wymagasz jakiś specjalistycznych kursów od LANowców?)

    Pomijam już to, że dziury
    > ma przygotowane przez budowlańców

    to ja na takich pięknych budowach nie bywam, pod swoje kable sam muszę
    wykonywać bruzdy czy przebicia przez ściany, często też je zaklejać choć
    budowlańcem nie jestem, więc można by rzec, że jako piekarz zabieram się
    za budowlankę

    a głupie ułożenie kabli energetycznych
    > ma znaczenie. I nawet Ci z uprawnieniami, którzy je kładli przekładali.

    więc jakie znaczenie mają uprawnienia. Jak brygadzista nie dopilnuje i
    ma świeżych pracowników to i szeregowy elektryk coś może spierdolić...

    > Taki rodzaj budowy. A ponieważ płacę za to, żeby tak było to i wymagam.

    budów na których na tyle dobrze płacą żeby było to opłacalne nie ma tak
    wiele, więc albo wymagasz dużo w zamian dając gówno, albo jesteś w
    mniejszości i wiele firm się na takie warunki nie załapie (a te co się
    załapią mają dobrze i chwała ci za to) - więc zatrudniają osoby
    wykwalifikowane (czyli umiejące używać elektronarzędzia i narzędzia
    ręczne) do prostszych prac, a nadzoruje to ktoś kto ma większe pojęcie

    Nie mówię że twoje podejście jest złe, po prostu ze względu na czynnik
    "100% cena" w wielu przypadkach jest nierealne.

    Łukasz

  • 239. Data: 2014-07-31 10:55:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    napisał:

    > według twojego toku rozumowania prawa jazdy na autobusy wymagałbyś od
    > sprzątających ten autobus, bo mają z nim styczność i coś zepsuć mogą...

    masz bogatą fantazję tylko nietrafioną

  • 240. Data: 2014-07-31 10:59:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 31 Jul 2014 10:54:46 +0200 osobnik zwany dddddddd
    napisał:

> [...]
    >

    > więc jakie znaczenie mają uprawnienia. Jak brygadzista nie dopilnuje i
    > ma świeżych pracowników to i szeregowy elektryk coś może spierdolić...

    bo zrobili jeden błąd a nie kilkadziesiąt

> [...]
    > wykwalifikowane (czyli umiejące używać elektronarzędzia i narzędzia
    > ręczne) do prostszych prac, a nadzoruje to ktoś kto ma większe pojęcie

    należę do tych, którzy płacą za jakość. nie mam innego wyjścia. Koszty
    złego wykonania są zbyt duże

    > Nie mówię że twoje podejście jest złe, po prostu ze względu na czynnik
    > "100% cena" w wielu przypadkach jest nierealne.

    jeśli inwestorowi nie zależy na jakości to nie ma znaczenia kto to będzie
    robił