    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 8 Jul 2015 16:45:38 -0700 (PDT)
    Subject: bez ssl
    From: firr <p...@g...com>

    jestem bardzo cienki z sieci (bo nigdy mnie to specjalnie nie interesowalo), choc ew
    przydaloby
    sie moze wypelnic najwieksze braki

    czy ktos moze mi wylumaczyc w zasadzie na jakie
    podgladanie narazone sa transmisjie sieciowe
    ktore nie są szyfrowane (ssl czy tam cos innego)

    bo nie do końca moge to pojac.. jesli pan Kowalski siedzi sobie gdzies tam np w
    Lublinie i prowadzi
    roznoraka zwykla aktywnosc interenetowa np wyszukuje w google, pisze na forach,
    wysyla maile
    to czy jakas trzecia strona, pan Nowak moze to
    przeczytac i jak ? Nie do konca rozumiem jak mozna to przechwycic ..
    Wydaje mi sie ze moze mozna to przechwycic i czytac tylko na poziomie jakiegos punktu
    przylaczenia do internetu - jesli to na poczatku idzie przez jakis jeden wejsciowy
    serwer - pozniej jesli idzie to losowymi drogami ptzrz jakies
    losowe kompy to chyba tylko mogliby czytac to wlasciciele tych kompow i to tylko te
    fragmenty ktore tam akurat zawituja..

    ktos moze to wyjasnic? (to zrozumienie netu przyda mi sie ew na jesieni w zime czy za
    rok )