  • 31. Data: 2016-05-18 19:59:56
    Temat: Re: benzyna / LPG > 3
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Nie pamiętam teraz ale Ty chyba piszesz o wymaganiach co do butli LPG
    > a CNG to jeszcze większe wymagania i koszty.

    Nie, pisze co do butli CNG.

  • 32. Data: 2016-05-18 22:53:50
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie pamiętam teraz ale Ty chyba piszesz o wymaganiach co do butli LPG a
    > CNG to jeszcze większe wymagania i koszty.

    Z butlami LPG jest tak jak z gaśnicami, ponowna legalizacja ~300zł i 5
    lat. Nowa butla ~450zł i 10 lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 33. Data: 2016-05-18 23:00:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A propos - jesli mi sie nie zdawalo, to przy wjezdzie do pewnego garazu
    > podziemnego zlikwidowali "zakaz wjazdu LPG".
    >
    > Cos sie zmienilo w przepisach i mozna, czy zawsze bylo mozna pod
    > warunkiem jakims tam (wentylacja wymuszona ?), i tym razem
    > developer/wspolnota/zarzadca sie postaral ?

    Ja nigdy nie zauważałem tych znaków, jak i inni z tego co widzę na
    parkingach. Auto traktuje tak samo jak bez instalacji, tym bardziej że
    wlew jest pod oryginalną klapką.

    A jeżeli kogoś interesuje skąd te znaki, to benzyna szybko paruje i
    zostanie wywietrzona. LPG znacznie wolniej i ścieka w zagłębienia.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 34. Data: 2016-05-19 00:15:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 18 May 2016 23:00:19 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > A jeżeli kogoś interesuje skąd te znaki, to benzyna szybko paruje i
    > zostanie wywietrzona. LPG znacznie wolniej i ścieka w zagłębienia.

    Chyba odwrotnie :)

  • 35. Data: 2016-05-19 00:59:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > A jeżeli kogoś interesuje skąd te znaki, to benzyna szybko paruje i
    > zostanie wywietrzona. LPG znacznie wolniej i ścieka w zagłębienia.

    Chyba odwrotnie :)
    ---
    Nie, zobacz pierwszy z brzegu film http://niusy.pl/9r3

  • 36. Data: 2016-05-19 01:01:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "re"

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    A tu kolejny http://niusy.pl/9r4

  • 37. Data: 2016-05-19 15:54:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ten bialy dym to para wodna a raczej snieg ktory sie zrobil z pary wodnej. LPG i
    opary benzyny sa ciezsze od powietrza.

  • 38. Data: 2016-05-19 17:11:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Chyba odwrotnie :)