  • Data: 2013-10-29 19:25:44
    Temat: benq LR100
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ nadal nie wiem jaki aparat kupić, a już nie mogłem wytrzymać
    bez, kupiłem sobie za 169zł Benq LR100.

    Z FULL HD w nim jestem zadowolony. Jak ono wygląda można zobaczyć np tu

    http://youtu.be/-W37Mm3llw0
    http://youtu.be/r0SzvD8AVVg

    W porównaniu do filmików, jestem tylko zaskoczony "ładnością" zdjęć.
    O co biega? Moja komórka chyba robi lepsze w dzień.

    http://piterpro.private.pl/benq/2013-06-22_1412-53m.
    jpg

    Zdjęcia są jakieś takie jasne, pastelowe, wyłazi mgliste tło na
    czarnym, spłaszczony kontrast. Nie wiem jak to fachowo nazwać. Rzućcie
    okiem sami.

    http://piterpro.private.pl/benq/benq_2013-10-29_1619
    -37.jpg
    http://piterpro.private.pl/benq/benq_2013-10-29_1738