  • Data: 2011-07-08 08:25:31
    Temat: awaryjna kobieca malpka
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sam uzywam lustrzanki ale chcialbym podarowac swojej kobiecie
    malpke (widze, ze ja czasami ciagnie do robienia zdjec, chociaz
    poki co ma blade pojecie o temacie). Przy okazji zalatwilbym
    sprawe "backupu" na wypadek (odpukac) padu mojego sprzetu
    - a znajac prawa Murphiego - ktory by sie zdarzyl w jakims
    najbardziej ciekawym punkcie wyjazdu.

    Jako, ze sledzenie nowosci rynkowych i trendow zakonczylem
    jakis czas temu, mam prosbe o pare typow z Waszej strony
    (niestety, ale wybor aparatow, widze, zrobil sie ogromny -
    - cos a'la komorki :) Nizej w punktach wymienie co jest istotne:

    1. W miare poreczny w kobiecych rekach, wiec malpy-cegly
    odpadaja.
    2. Tryb manualny konieczny (na razie bedzie na automacie,
    ale pozniej kto wie, zreszta sam tez bym mogl korzystac)
    3. W miare jasne szklo i jak najszerszy kat
    4. Filmiki HD - konieczne (wystarczy 720p), ale zeby to bylo
    chociaz cos zblizone jakoscia do HD, a nie tylko sama
    rozdzielczoscia :) Brak sztucznych ograniczen dlugosci filmu.

    To sa najwazniejsze rzeczy, o oczywstosciach typu
    zeby aparat za bardzo nie psul zdjec nie ma co pisac
    chyba...mega zoomy tez mnie nie interesuja. Rodzaj
    nosnika i aku tez drugorzedny, najwazniejsze te 4 punkty.

    Polecicie cos lub wskazecie kierunek? co teraz
    jest na topie i co sie kupuje? Ktos bryluje jakims
    modelem na rynku, ktory mozna brac w ciemno?

    Aaa, no i cena, bym zapomnial - interenetowa tak do 700zl max.

    Pozdrawiam
    Tichy