  • Data: 2011-07-08 20:45:54
    Temat: Re: awaryjna kobieca malpka
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-08 10:25, I.Tichy pisze:

    > 1. W miare poreczny w kobiecych rekach, wiec malpy-cegly
    > odpadaja.

    Wypowiem się nt.aparatu, który sam wybrałem. U mnie też było ważne
    kryterium ceny, jako, że żona całkowicie zawłaszczyła mojego Canona
    A640(rewelacyjny aparat z bardzo dobrą jakością zdjęć i filmów, ale
    VGA), kupiłem sobie jako dodatek do lustra Samsunga WB600. Jest całkiem
    zgrabny, ładny i w 3 kolorach do wyboru.

    > 2. Tryb manualny konieczny (na razie bedzie na automacie,
    > ale pozniej kto wie, zreszta sam tez bym mogl korzystac)

    Jest tryb M, ale po co on przy matrycy 1/2,5" ???

    > 3. W miare jasne szklo i jak najszerszy kat

    Najszerszy kąt to ekwiwalent 24mm dla filmu 135. Niestety jest to
    ultrazoom i kończy się na 360mm, co wiąże się z tym, że jakość obrazu
    sugeruje, aby nie używać rozdzielczości większych nić 3MPX. Osobiście
    używam 5MPX i nie widzę potrzeby używania wyższych rozdzielczości.
    Szkło standardowe jak na megazoom. Ale i najnowsze topowe kompakty ze
    światłem f/1.8 też nie dają dużej GO.

    > 4. Filmiki HD - konieczne (wystarczy 720p), ale zeby to bylo
    > chociaz cos zblizone jakoscia do HD, a nie tylko sama
    > rozdzielczoscia :) Brak sztucznych ograniczen dlugosci filmu.
    Mam filmik 720p, ale ich jakość jest gorsza niż z Canona, o którym
    wspomniałem wyżej, czy ze starego Fuji S602. Jedyna ich zaleta, to
    proporcje panoramiczne. Ale kompresja jest okropna. Z czasem zamieszczę
    parę filmików na YT, żeby dawać zainteresowanym linki.

    Co do kompaktów do kwoty 700zł, chyba nie ma jakiegoś szczególnego. Może
    Canon SX130 lub nowszy, albo chwalony S90(teraz nie mam możliwości
    sprawdzenia ceny, ale chyba coś w okolicy 700zł).

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/