  • 11. Data: 2010-01-12 15:08:51
    Temat: Re: autostrad nie bedzie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    >to kiedy bede mogl dojechac do Warszawy i Poznania 4-ro pasowa droga ?

    Do Poznania od Rawicza w 2012.
    Reszta jak się Wasz oddział dróg wygrzebie.

  • 12. Data: 2010-01-12 15:15:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 15:08:51 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Do Poznania od Rawicza w 2012.
    > Reszta jak się Wasz oddział dróg wygrzebie.

    O właśnie, co z odcinkiem od Rawicza do Wrocławia, wiesz może? Wyszło to
    poza etap konsultacji społecznych, przygotowali jakieś przetargi?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2010-01-12 15:17:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:
    >
    > Do Poznania od Rawicza w 2012.
    > Reszta jak się Wasz oddział dróg wygrzebie.

    A nasz sie pewnie wygrzebie jak warszawa da pieniadze.

    No coz - sprawy sie lubia komplikuja, opoznienia w calym kraju,
    bardziej mnie interesuje czy jest jakas ciaglosc tych zamowien i
    czy co roku cos sie nowego zamowi i cos nowego odda.

    J.

  • 14. Data: 2010-01-12 15:18:31
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    http://www.gddkia.gov.pl/dane/standia.pdf

  • 15. Data: 2010-01-12 15:21:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > O właśnie, co z odcinkiem od Rawicza do Wrocławia, wiesz może? Wyszło to
    > poza etap konsultacji społecznych, przygotowali jakieś przetargi?

    Nie mam pojęcia, w poznańskiej prasie o tym nie piszą, a wrócławskiej nie
    czytam.

  • 16. Data: 2010-01-12 15:41:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 15:18:31 +0100, Miecio napisał(a):

    > http://www.gddkia.gov.pl/dane/standia.pdf

    Dzięki za namiar. To sobie poczekamy na ten odcinek...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2010-01-12 16:15:52
    Od: "Slawek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> napisał w
    wiadomości news:hihr82$3hg$1@news.dialog.net.pl...

    > To do czego musimy postarać się nie dopuścić - powrotu PiS do władzy.

    Jakies przekrety czy inne machlojki, ze sie tak PiS u boisz ?

    Slawek

  • 18. Data: 2010-01-12 17:20:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> napisał w
    > wiadomości news:hihr82$3hg$1@news.dialog.net.pl...

    > Jakies przekrety czy inne machlojki, ze sie tak PiS u boisz ?

    PLONK WARNING

  • 19. Data: 2010-01-12 19:23:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    J.F. wydusił z siebie te słowy:

    > .. pociagow nie bedzie, stadionow nie bedzie - czyli Euro po polsku
    > :-)
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7438547,Drogi_be
    da__ale_po_Euro_2012__Raport_z_budowy_autostrad.html

    też mi nowość.
    Jeszcze nas na Euro 2012 nie wybrali .. a ja już to wiedzialem.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Prywatna prosba o rozpowszechnienie tego adresu:
    http://wykręćnumer.pl/

  • 20. Data: 2010-01-12 20:36:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Jan 2010 17:20:52 +0100, osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > Użytkownik "Slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > PLONK WARNING

    nudny jesteś. Jak plonkujesz to to rób. Za plonki ludzie dostaja oppierz
    na wiekszosci grup, a za takie piperzenie jak twoje to byś wylądował we
    wszystkich KFach

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?