  • 11. Data: 2010-10-02 18:29:27
    Temat: Re: astra I z gazem za 3 tys zł - warto?
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-10-01 14:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ad" <a...@w...pl> napisał w
    >
    > Silnik jest do .. no, do jazdy w korku sie nadaje.
    > Astra I jest troche mala, ale w koncu mniejszymi ludzie jezdza.

    Co w niej jest małego. Nawet bagaznik w hackbacku jest spory i w
    zupełności na codzienne wyprawy dla kilku osób wystarczy. Niestety rdza
    chrupie ponadprzeciętnie ten samochód. Mój egzeplarz był kapryśny, ale
    miło go wspominam

    Tomek

  • 12. Data: 2010-10-02 19:06:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Oct 2010 18:29:27 +0200, Tomek wrote:

    >Co w niej jest małego. Nawet bagaznik w hackbacku jest spory i w
    >zupełności na codzienne wyprawy dla kilku osób wystarczy.

    Skoro jest vectra i omega, to jaka jest astra, duza ? :-)

    No ale na dojazdy do pracy dla jednej osoby faktycznie wystarczy.

    J.

  • 13. Data: 2010-10-02 21:22:55
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-10-02 19:06, J.F. pisze:

    > Skoro jest vectra i omega, to jaka jest astra, duza ? :-)
    >
    > No ale na dojazdy do pracy dla jednej osoby faktycznie wystarczy.
    >
    > J.

    Wiem, że są duże samochody. Astra 1 prezentuje się bardzo dobrze przy
    założeniu taniego auta w eksploatacji, cenie do 3 tys i pojemności.
    Spokojnie dla 3-4 osób wystarczy na jazdę po mieście

    Tomek

  • 14. Data: 2010-10-04 15:10:28
    Od: ad <a...@w...pl>

    W dniu 2010-10-01 14:04, Mirek Ptak pisze:

    > PS.
    > Z opisu autko bym brał - jak się nie zdecydujesz to daj znać - rozglądam
    > się troszkę nad autkiem dla żony.

    Przejechałem się nim wczoraj i od 60 km/h na 4 biegu słychać jakies
    strzały i zero mocy :/ nie chce wiecej przyspieszac.
    Na benzynie jest ok.
    Kolega mówił ze auto troche stało, wiec moze taka przyczyna.
    Ma to zobaczyć u mechanika.