  • 11. Data: 2014-07-07 20:41:21
    Temat: Re: [asm] i dont (quite) get it
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    W dniu 2014-07-07 17:55, R.e.m.e.K pisze:

    > Pisowcy programuja za free?

    a i tak wszyscy chcą tylko po...

  • 12. Data: 2014-07-07 21:26:14
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    te "transakcje" to grubymi tuskowo-gronkiewiczowymi nićmi szyte...

  • 13. Data: 2014-07-07 22:07:41
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 lipca 2014 16:58:11 UTC+2 użytkownik Stregor napisał:

    > za 15-20k pln mog� Ci taki napisa�. Je�li jeste� zainteresowany, to
    >
    > podaj dok�adniejsz� specyfikacj� wymaga�.

    cena moze i rozsądna, (za to z czytaniem masz
    problem - pisalem ze sa to rozwazania nazwijmy to przyszlosciowe i nie chodzi mi tu o
    wyrzucanie kasy tylko o pozastanawianie sie "nad za i przeciw" (chwalenie sie ze 'huh
    huh umiem to napisac za 15-20 k ' mnie nie wzrusza - jako ze, niespodzianka - tez
    umiem.

  • 14. Data: 2014-07-08 08:41:40
    Od: Stregor <s...@g...com>

> [...]
    > (chwalenie sie ze 'huh huh umiem to napisac za 15-20 k ' mnie nie
    > wzrusza - jako ze, niespodzianka - tez umiem.

    Zdaję sobie sprawę, że akurat Ty nie dasz mi zarobić :) Chciałeś się
    zorientować, ile takie coś kosztuje, więc Ci napisałem za ile mogę Ci
    taki skromny, ale działający assembler napisać. A jeśli podasz
    dokładniejsze wymagania, to dokładniej wycenię.

    Mam nadzieję, że chociaż trochę zaspokoiłem Twoją ciekawość.

    P.S. ja skosić trawnik też umiem, co nie przeszkadza mi zlecać
    strzyżenie trawnika firmie zajmującej się pielęgnacją zieleni.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 15. Data: 2014-07-08 09:23:41
    Od: firr <p...@g...com>

    danie czegos do napisania komus jest strasznie łatwą drogą i jest też drogą szybszą a
    być może i lepszą, pewnie trochs spostrzeżeń człowieke omija nawet jak ktoś mu
    wytlumaczy wynikowy kod, ale za to można zachować sporo energii -

    ale nawet pominawszy te spostrzeżenia ma chyba jedną poważną wadę jest drogą mniej
    męczącą a nie jestem pewien czy w programowaniu nie trzeba sie jednak nameczyc
    (nie lubie sie uczywiscie meczyc nad kodem
    ale po tych calych latach tego meczenia sie
    przychodzą pewne skutki [w postaci pewnych nawykow itp] - tak ze moze jednak warto
    zmusic sie do meczenia sie samemu..
    (cieżko powiedziec bo to chyba nieco bardziej skomplikowana kwestia)