    Date: Tue, 08 Jul 2014 08:41:40 +0200
    From: Stregor <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [asm] i dont (quite) get it

    > cena moze i rozsądna, (za to z czytaniem masz problem - pisalem ze sa
    > to rozwazania nazwijmy to przyszlosciowe i nie chodzi mi tu o
    > wyrzucanie kasy tylko o pozastanawianie sie "nad za i przeciw"
    > (chwalenie sie ze 'huh huh umiem to napisac za 15-20 k ' mnie nie
    > wzrusza - jako ze, niespodzianka - tez umiem.

    Zdaję sobie sprawę, że akurat Ty nie dasz mi zarobić :) Chciałeś się
    zorientować, ile takie coś kosztuje, więc Ci napisałem za ile mogę Ci
    taki skromny, ale działający assembler napisać. A jeśli podasz
    dokładniejsze wymagania, to dokładniej wycenię.

    Mam nadzieję, że chociaż trochę zaspokoiłem Twoją ciekawość.

    P.S. ja skosić trawnik też umiem, co nie przeszkadza mi zlecać
    strzyżenie trawnika firmie zajmującej się pielęgnacją zieleni.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor