  • 1. Data: 2014-07-03 23:33:48
    Temat: Borneq putal: Pakiet do obliczen symbolicznych
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Polecam Python:

    http://sympy.org/en/index.html

    A.L.

  • 2. Data: 2014-07-04 09:33:08
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-07-03 23:33, A.L. pisze:
    > Polecam Python:
    > http://sympy.org/en/index.html

    Chciałem się przyjrzeć, ale właściwie nie mam doświadczenia z Pythonem.
    Zainstalowałem python-2.7.8, potem Sympy a nawet Symbide w trybie
    administratora.
    Utworzył mi katalog C:\Python27\Lib\site-packages\sympy
    Ale co teraz uruchomić? python.exe pokazuje tylko czarny ekran z bardzo
    ubogim helpem, pythonw.exe wcale się nie uruchamia.
    Jak zacząć działać w środowisku Pythona. Tutoriale które wygooglałem
    opisują raczej jak programować w Pythonie.

  • 3. Data: 2014-07-04 11:22:13
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup

    Ale co teraz uruchomić? python.exe pokazuje tylko czarny ekran z bardzo

    Poszukaj IDLE (czyli GUI dla Pythona), powinno się zainstalować. Uruchom.
    Nie jest to Visual Studio, ale połapiesz się w 5 minut.

  • 4. Data: 2014-07-04 14:08:25
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-07-04 11:22, slawek pisze:
    > Poszukaj IDLE (czyli GUI dla Pythona), powinno się zainstalować.
    > Uruchom. Nie jest to Visual Studio, ale połapiesz się w 5 minut.

    W IDLE otwieram c:\Python27\Lib\site-packages\symbide\Symbide.py
    i błąd przy uruchamianiu

  • 5. Data: 2014-07-04 19:26:36
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 04 Jul 2014 14:08:25 +0200, Borneq <b...@a...hidden.pl>
    wrote:

    >W IDLE otwieram c:\Python27\Lib\site-packages\symbide\Symbide.py
    >i błąd przy uruchamianiu

    http://www.greenteapress.com/thinkpython/

    A.L.

  • 6. Data: 2014-07-04 21:44:36
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-07-04 19:26, A.L. pisze:
    > http://www.greenteapress.com/thinkpython/

    Dzięki za namiar, poczytam trochę, aby wiedzieć co z tym Pythonem biega

  • 7. Data: 2014-07-05 22:22:07
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Fri, 4 Jul 2014 11:22:13 +0200, "slawek" <h...@s...pl> wrote:
    > Poszukaj IDLE (czyli GUI dla Pythona), powinno się zainstalować.
    Uruchom.
    > Nie jest to Visual Studio, ale połapiesz się w 5 minut.

    Polecam Spyder, bardzo tajne środowisko do Pythona.

    RW

  • 8. Data: 2014-07-05 23:41:42
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-07-05 22:22, Roman W pisze:
    > Polecam Spyder, bardzo tajne środowisko do Pythona.

    Zainstalowałem, a jak się uruchamia?
    c:\Python27\Scripts\spyder.bat nie działa
    jak w IDLE wpisuję spyder też nie działa
    W sieci wiele jest na temat programowania w Pythonie a nie na temat tego
    środowiska i uruchamiania programów do Pythona.

  • 9. Data: 2014-07-06 02:14:58
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sat, 05 Jul 2014 23:41:42 +0200, Borneq
    <b...@a...hidden.pl> wrote:
> [...]
    tego
    > środowiska i uruchamiania programów do Pythona.

    Ja instalowalem razem z resztą środowiska Python(x,y) i działa.

    RW

  • 10. Data: 2014-07-06 07:58:43
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-07-06 02:14, Roman W pisze:

    > Ja instalowalem razem z resztą środowiska Python(x,y) i działa.

    U mnie tez może działa, choć nie wiem jak się uruchamia. Czy IDLE wpisać
    po prosu spyder czy "call spyder" czy coś w tym rodzaju?