eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programminganimacja postaci › animacja postaci
  • X-Received: by 10.140.87.67 with SMTP id q61mr429605qgd.1.1407631254372; Sat, 09 Aug
    2014 17:40:54 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.87.67 with SMTP id q61mr429605qgd.1.1407631254372; Sat, 09 Aug
    2014 17:40:54 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!j15no5888518qaq.0!news-
    out.google.com!j6ni34289qas.0!nntp.google.com!j15no5888515qaq.0!postnews.google
    .com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 9 Aug 2014 17:40:54 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=78.30.92.78;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 78.30.92.78
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: animacja postaci
    From: firr <p...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 10 Aug 2014 00:40:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Received-Bytes: 1783
    X-Received-Body-CRC: 2504255876
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:206575
    [ ukryj nagłówki ]

    juz onegdaj zastanawialem sie nieco nad tym tematem i wydaje mi sie on wazny
    chodzi o pare kwestii z tym zwiazanych np
    1) jak robi sie w realnych tudejszych systemach taka animacje
    2) w idealnym wypadku mz taka postac powinna byc czyms w rodzaju obiektu w
    teoretycznym oop ;/ tj przyjmowac
    rozmaite komendy i miec wewnetrznie oprogramowane plynne 'tranzycje' z jednago stanu
    do drugiego
    (np w jakiejs bijatyce wydawane polecenia kolejnych
    ciosow poinny przechodzic przez jakies plynne tranzycje tak samo z zaliczaniem ich)
    - to sie da zrobic choc wymaga pewnej ilosci kodowania - we wspolczesnych grach te
    postaci wydaja
    sie strasznie sztywno zrobione - i tak naprawde nie wiem czy to nie jest glowny
    czynnik ktory psuje efekt w grach (animacje sa robione nawet ladnie ale
    sztywno-wasko)
    mz temat warty jest przepracowania

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: