-
X-Received: by 10.140.87.67 with SMTP id q61mr429605qgd.1.1407631254372; Sat, 09 Aug
2014 17:40:54 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.87.67 with SMTP id q61mr429605qgd.1.1407631254372; Sat, 09 Aug
2014 17:40:54 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!j15no5888518qaq.0!news-
out.google.com!j6ni34289qas.0!nntp.google.com!j15no5888515qaq.0!postnews.google
.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.comp.programming
Date: Sat, 9 Aug 2014 17:40:54 -0700 (PDT)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=78.30.92.78;
posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
NNTP-Posting-Host: 78.30.92.78
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: animacja postaci
From: firr <p...@g...com>
Injection-Date: Sun, 10 Aug 2014 00:40:54 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
X-Received-Bytes: 1783
X-Received-Body-CRC: 2504255876
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:206575
[ ukryj nagłówki ]juz onegdaj zastanawialem sie nieco nad tym tematem i wydaje mi sie on wazny
chodzi o pare kwestii z tym zwiazanych np
1) jak robi sie w realnych tudejszych systemach taka animacje
2) w idealnym wypadku mz taka postac powinna byc czyms w rodzaju obiektu w
teoretycznym oop ;/ tj przyjmowac
rozmaite komendy i miec wewnetrznie oprogramowane plynne 'tranzycje' z jednago stanu
do drugiego
(np w jakiejs bijatyce wydawane polecenia kolejnych
ciosow poinny przechodzic przez jakies plynne tranzycje tak samo z zaliczaniem ich)
- to sie da zrobic choc wymaga pewnej ilosci kodowania - we wspolczesnych grach te
postaci wydaja
sie strasznie sztywno zrobione - i tak naprawde nie wiem czy to nie jest glowny
czynnik ktory psuje efekt w grach (animacje sa robione nawet ladnie ale
sztywno-wasko)
mz temat warty jest przepracowania
Najnowsze wątki z tej grupy
- Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)