  • 41. Data: 2010-10-05 13:52:53
    Temat: Re: alfa 156 - za i przeciw
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 13:43:33 +0200, Przembo napisał(a):

    > Taka naprawa w konteksci tulei wahacza jest jak najbardziej prawidłowa i nie
    > ma się co śmiać...

    Tylko to są naprawy w stylu "wahacz jeszcze się jakoś trzyma, to wymienię
    samą gumę, będzie taniej".

    Kiedyś tu chyba pisałem o spotkanym w sklepie mistrzu, który zapytał o
    zestawy naprawcze do przewodów hamulcowych. To jakby podobna kategoria.

    To trzeba kupić 159 ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 42. Data: 2010-10-05 14:04:53
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    > To trzeba kupić 159 ;)

    Zamiennik Paska na razie nieznany, ale w Alfe ciężko uwierzyć. Choć jakby to
    był zakup na rok, czy dwa... Ale ryzykować jak się rzadko auta zmienia? :)

    Pozdr

  • 43. Data: 2010-10-05 14:42:23
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 14:04:53 +0200, Przembo napisał(a):

    > Zamiennik Paska na razie nieznany, ale w Alfe ciężko uwierzyć. Choć jakby to
    > był zakup na rok, czy dwa... Ale ryzykować jak się rzadko auta zmienia? :)

    159 to już zupełnie inna konstrukcja.

    Jeśli taki sceptyk jak Jurand zaakceptował 159 to jest nieźle ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 44. Data: 2010-10-05 14:55:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

    > To nie jest TDI, by patrzeć na kolory literek.
    >
    > Ile miała rur wydechowych?
    > Bo to równie dobrze mogło być 1.9 120KM.

    Pewnie i mogloby byc, gdyby na klapie nie miala znaczka 2.4 jtdm, o ktorym
    pisalem juz wyzej. To zdaje sie ponizej 200KM wogole nie mialo.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 45. Data: 2010-10-05 15:35:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 13:55:20 +0100, kamil napisał(a):

    > Pewnie i mogloby byc, gdyby na klapie nie miala znaczka 2.4 jtdm, o ktorym
    > pisalem juz wyzej. To zdaje sie ponizej 200KM wogole nie mialo.

    No to kierowca dupa ;)
    A czym jeździsz tak btw?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 46. Data: 2010-10-05 15:43:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-05 14:55, kamil pisze:

    > "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

    > Pewnie i mogloby byc, gdyby na klapie nie miala znaczka 2.4 jtdm, o
    > ktorym pisalem juz wyzej. To zdaje sie ponizej 200KM wogole nie mialo.

    Na tej zasadzie, to 98% BMW użytkowanych przez kierowców do 25 roku
    życia, to M-pałery. I to nie tylko w PL.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 47. Data: 2010-10-05 15:45:26
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > No to kierowca dupa ;)
    > A czym jeździsz tak btw?

    Aktualnie drugi rok WRXem, ale juz pewnie niedlugo, o ile kupiec sie
    znajdzie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 48. Data: 2010-10-05 15:52:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-05 15:35, Borys Pogoreło pisze:

    > No to kierowca dupa ;)
    > A czym jeździsz tak btw?

    Stosunkowo lekkim, pędzonym czterema łapami kompaktem z turbobenzyną. I
    się dziwi, że 200-konną AR objechał. Tylko nie spojrzał, że katalogowo,
    ma ze 2s mniej do 100 + odp. zysk na trakcji.

  • 49. Data: 2010-10-05 16:02:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    > Na tej zasadzie, to 98% BMW użytkowanych przez kierowców do 25 roku życia,
    > to M-pałery. I to nie tylko w PL.

    Gdybym mieszkal w polsce i ta alfa nie miala tak na oko osiagow
    katalogowych, to pewnie mialbys racje. Sprawdzilem dane i troche nie moge
    uwierzyc w ponad 8s do setki przy minimum 200KM, ale pewnie masa robi swoje
    i fakt, ze "elastycznosc diesla" i magiczne przyspieszenia klekota to mity.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 50. Data: 2010-10-05 16:03:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Stosunkowo lekkim, pędzonym czterema łapami kompaktem z turbobenzyną. I
    > się dziwi, że 200-konną AR objechał. Tylko nie spojrzał, że katalogowo, ma
    > ze 2s mniej do 100 + odp. zysk na trakcji.

    Prawie 1.5 tony to jakos wybitnie lekko nie jest, cale 20KM wiecej to tez
    niewielka roznica. Sporo FWD ma zblizone osiagi do czterolapow, wiec to nie
    kwestia trakcji.

    Pozdarwiam
    Kamil