  • 61. Data: 2010-10-05 17:52:21
    Temat: Re: alfa 156 - za i przeciw
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Seba" <s...@g...pl> wrote in message
    news:18jss0cy43z59$.18rmuplib8mtx$.dlg@40tude.net...

    > Czy Ty naprawdę nie widzisz, że nam tutaj nie zaimponujesz takimi
    > opowiadaniami?

    To juz nawet potrollowac nie mozna dla uciechy z pieniacych sie posiadaczy
    bezawaryjnej alfy? ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 62. Data: 2010-10-05 18:18:07
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > To juz nawet potrollowac nie mozna dla uciechy z pieniacych sie posiadaczy
    > bezawaryjnej alfy? ;)

    Ale kto tu się pieni i pisze, że bezawaryjne?
    Auto jak auto, psuje się podobnie jak inne.
    Renault ma znienawidzoną elektrykę w Ladze 2, Audi/VW ma chyba najbardziej
    nieudany w historii silnik 2.0TDI, Alfa ma delikatne więc awaryjne TS'y oraz
    zawiechę w 147/156 (159 inna bajka), itp, itd.

    Kwestia kultury technicznej.
    Co trzeba było to wymieniłem (np. wadliwe koło pasowe dwumasowe na nową
    konstrukcję Dayco), przepływka to niestety niemiecka kosmiczna i niezawodna
    technologia Boscha stosowana w kultowych autach grupy VAG, itp.
    A że zawieszenie nie na nasze drogi? No niestety. Polska daleko za muzynami.
    Niemiec zrobił 150kkm na oryginale, w Wałbrzychu się robi 20kkm na
    oryginale. No ale to miasto to ewenement, nigdzie gorszych dróg nie
    widziałem w kraju. Wrocławianie robią co najmniej 3x takie przebiegi.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 63. Data: 2010-10-05 19:37:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 17:22:06 +0200, Seba napisał(a):

    > Obecny.
    >
    > Borys - dasz radę? Jeżeli tak to dryndnę do Altiego - może ruszy swoją
    > nowotatusiową dupę i przyjedzie ;)

    W czwartek będę w DC, powrót późno w nocy. Odpadam.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 64. Data: 2010-10-06 13:39:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Irokez" <n...@e...pl> wrote in message
> [...]

    > na oryginale. No ale to miasto to ewenement, nigdzie gorszych dróg nie
    > widziałem w kraju. Wrocławianie robią co najmniej 3x takie przebiegi.

    Problem w tym, ze tluczone po dziurach z pedalem w podlodze firmowe VAGi
    jezdza dluzej, niz alfy w rekach dbajacych o nie wlascicieli. Rynek szybko
    weryfikuje kiepsko wykonane produkty i to nie sa mity kazia z sasiedztwa,
    tylko konkretnych kosztow poniesionych przez firmy na floty samochodowe.

    Trudno tez mowic o jakims przesadnym dbaniu chocby o elektryke. Jesli sie
    pieprzy, to nie dlatego, ze wlasciciel nie dbal.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 65. Data: 2010-10-08 11:20:33
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Najbardziej awaryjne Audi wytrzymuje spokojnie 150kkm, a nawet 200kkm na
    > polskich drogach do remontu zawieszenia z przodu, tyl jest trwalszy.

    podać ci telefon do kolegi posiadacza a6?:)
    pogadacie sobie.
    myśle że będzie zainteresowany tym jak to zrobić, by przejechać normalnie
    tyle km bez remontow.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 66. Data: 2010-10-08 11:31:12
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Stanowczo za slaby.

    Jak czasem czytam takie wypowiedzi, to sie zastanawiam jak te wszystkie
    astry, corsy, golfy, inne cuda z 12 s do 100 jezdza ...

    > osobiscie znam już pare osob
    >>

    > Wariator to raz, dwa ze warto trzymac max stan oleju, bo walki lubia sie
    > zetrzec, a trzy, ze biora olej bo maja pierscienie tlokowe z makaronu
    > zrobione i w zasadzie po 100kkm mozna juz wymieniac (wtedy juz oleju nie
    > bierze ;> ).

    oj..... powiedz to tym co maja najechane 250000 i jezdzi. a takich znam.

    uwazam ze to auto jak auto - cos za cos. kazde ma jakies wady - ja je lubie.
    bo są fajne, inne, ciekawe, nie nudne;) tyle.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 67. Data: 2010-10-08 12:30:20
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    > Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > podać ci telefon do kolegi posiadacza a6?:)
    > pogadacie sobie.

    Żeby z tej rozmowy wynikło coś dla nas obu to byłby sens, mnie wystarczy że
    jeżdżąc autem z takim zawieszeniem nie mam problemów, kiedyś miałem ale w
    sklepie nie było na miejscu normalnych częsci i wziąłem jakiś szajs który
    wytrwał 7kkm... więcej błędu nie popelniłem.

    > myśle że będzie zainteresowany tym jak to zrobić, by przejechać normalnie
    > tyle km bez remontow.

    To akurat jest proste, wystarczy kupić najlepsze części na rynku, a jak jego
    autko się sypie to konieczna jest wymiana całego zawieszenia.

    Pozdr

  • 68. Data: 2010-10-08 15:03:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Oct 2010 11:31:12 +0200, w <i8moch$ed7$1@node1.news.atman.pl>, "Bartek"
    <N...@p...fm> napisał(-a):

    > Jak czasem czytam takie wypowiedzi, to sie zastanawiam jak te wszystkie
    > astry, corsy, golfy, inne cuda z 12 s do 100 jezdza ...

    1) są lżejsze
    2) ich silniki mają inny przebieg momentu niż TS-y

    2,0 w AR156 nienajlepiej przy normalnej jeździe zbiera się spod świateł, a co
    dopiero 1,6

  • 69. Data: 2010-10-08 15:52:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bartek" <N...@p...fm> wrote in message

    > Jak czasem czytam takie wypowiedzi, to sie zastanawiam jak te wszystkie
    > astry, corsy, golfy, inne cuda z 12 s do 100 jezdza ...

    Ano wlasnie kiepsko jezdza.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 70. Data: 2010-10-08 19:56:26
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Bartek skontaktuj sie ze mna.

    pzdr

    --
    venioo
    Alfa 156 1.6TS|Peugeot 106 1.0i|Ducato 2.5d