  • 1. Data: 2010-10-03 22:27:08
    Temat: Peugeot 407 - czy ma wszystkie fotele elektryczne?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    Oglądam oferty P407 (SW i nie). Szukam benzyny bo tańsza w eksploatacji
    (rocznie robię do 15kkm), ale jest ich jak palców u drwala.
    Mniejsza z tym.
    Tutaj jest stosunkowo drogie i ładne auto, ale czy fotel pasażera też ma
    regulację elektryczną w tym aucie?
    http://otomoto.pl/peugeot-407-2-0-145-klima-dach-sal
    on-peuge-C14920415.html

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2010-10-04 00:31:21
    Od: "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com>

> [...]
    > Mniejsza z tym.
    > Tutaj jest stosunkowo drogie i ładne auto, ale czy fotel pasażera też ma

    Na zdjeciu widac, ze jest. Z reszta nie wiem czy w P407 byla opcja z
    elektrycznym fotelem tylko dla kierowcy.

    --
    ml

  • 3. Data: 2010-10-04 11:44:50
    Od: " e^x/dx" <d...@N...gazeta.pl>

    Może z wysp go sprowadzili?

    Pozdrawiam,
    e^x/dx

  • 4. Data: 2010-10-04 14:35:16
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 4 Oct 2010 09:44:50 +0000 (UTC), e^x/dx napisał(a):

    > Może z wysp go sprowadzili?
    >
    > Pozdrawiam,
    > e^x/dx

    Jest to możliwe. Ale wcale nie takie pewne. Francuzi nie są aż tak
    oszczędni i dają wypasy symetrycznie. Ja w Xantii z 1997 mam oba przednie
    fotele elektryczne i pasażer ma wszytkie regulacje, które ma kierowca.
    Kierowca ma dodatkowo podłokietnik: dwa byłyby żałośnie wąskie.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek