  • 1. Data: 2010-12-28 19:03:52
    Temat: alarm satel problem z brakującym sprzętem
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam
    w spadku po dziadku dostałem alarm satel. po dogłębnych oględzinach
    doszedłem do wniosku ze czegoś brakuje. To co mam to zestaw czujek ruchu
    i klawiarurka z diodami satel CA10K sprzęt z 2001roku. Klawiaruka ma
    wyjścia 12V, CLK, data, com, z1 z2. nie bardzo mam gdzie podłączyć te
    czujki ruchu, syrene.. TAk jakby w tym zestawie brakowało.. alarmu! Co
    bym jeszcze musiał dokupić zeby móc uruchomić urządzenie? Koszt odgrywa
    kluczową rolę.

    Pozdrowienia
    ToMasz

  • 2. Data: 2010-12-28 19:05:40
    Temat: Re: alarm satel problem z brakującym sprzętem
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ifdcao$jtr$...@i...gazeta.pl,
    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> nastukał:
> [...]
    > brakowało.. alarmu! Co bym jeszcze musiał dokupić zeby móc uruchomić
    > urządzenie? Koszt odgrywa kluczową rolę.

    brak Ci centrali, coś takiego:

    http://allegro.pl/centrala-alarmowa-ca10-satel-i1377
    683678.html

    --
    VSS

  • 3. Data: 2010-12-28 19:11:30
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Ta klawiatura współpracuje też z CA-6 tylko lampki będą źle opisane.

    http://allegro.pl/satel-ca-6-p-plyta-glowna-i1377390
    931.html

    Ale ja Ci polecam Esprita. Ma już wbudowane powiadamianie osobiste bez
    żadnych syntezerów jakby co.

    http://allegro.pl/cent-alarm-esprit-728u-klaw-636led
    -paradox-i1371747699.html

    Komplet za cenę nieco wyższą od płyty CA-6.

    PC

  • 4. Data: 2010-12-28 20:25:58
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ifdcpd$dgt$...@n...task.gda.pl,
    PC <l...@w...pl> nastukał:
    > http://allegro.pl/cent-alarm-esprit-728u-klaw-636led
    -paradox-i1371747699.html

    > Komplet za cenę nieco wyższą od płyty CA-6.

    ale ta centrala to jest naprawdę paradoks !

    --
    VSS

  • 5. Data: 2010-12-28 20:49:07
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    VSS wrote:

    > ale ta centrala to jest naprawdę paradoks !

    E tam, 7*8 są w miarę normalne, paradoks to jest Spectra albo Digiplex
    (żygipleks) ;)

    Mirek.

  • 6. Data: 2011-01-02 16:35:48
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Nie zgadzam się. Bardzo proste ale niezawodne centrale i nigdy nie zdarzyło
    się aby Esprit napukał 10kzł rachunku telefonicznego. Natomiast Satel ca-6 i
    10 to niemal norma (przy monitoringu telefonicznym).

    > E tam, 7*8 są w miarę normalne, paradoks to jest Spectra albo Digiplex
    > (żygipleks) ;)

    Byłem ostatnio na szkoleniu z Imperiala. Miny instalatorów nie pozostawiały
    złudzeń. Przekombinowali Paradoxsianie.

    PC