  • 1. Data: 2009-11-20 15:16:14
    Temat: akumulator marki tf1 do laptopa - pytanie o jakosc
    Od: JMM <j...@p...onet.pl>

    Po prawie trzech latach padł mi oryginalny akumulator do Lenovo i
    rozglądam się za zakupem baterii. Wpadły mi w oko zamienniki firmy TF1
    i zastanawiam się nad nimi - miał ktoś do czynienia z tymi
    akumulatorami? Jak wygląda sprawa ich jakości - czy jest to czysta
    'chińszczyzna' nie warta złamanego grosza, czy też produkt, który jako
    tako sprawdzi się jako zamiennik?

    --
    Z wyrazami szacunku
    Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>

  • 2. Data: 2009-11-20 16:37:48
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > akumulatorami? Jak wygląda sprawa ich jakości - czy jest to czysta
    > 'chińszczyzna' nie warta złamanego grosza, czy też produkt, który jako

    Kupiłem do F-S. Jakoś sobie radzi drugi rok. Aku do telefonów tej firmy są OK,
    więc sądzę, że i ten wytrzyma.
    Znajomemu bez szemrania wymienili na gwarancji gdy padł po ponad roku.
    S.

  • 3. Data: 2009-11-20 17:04:18
    Od: JMM <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 17:37:48 +0100, "Skylla"
    <s...@n...op.pl> w wiadomości <he6gkn$8hg$1@news.onet.pl>
    napisał(a):

    Dzięki za odpowiedź.

    >Kupiłem do F-S. Jakoś sobie radzi drugi rok. Aku do telefonów tej firmy są OK,
    >więc sądzę, że i ten wytrzyma.

    Powiedz mi jeszcze jak wygląda sprawa z czasem pracy na baterii TF1 w
    porównaniu do czasu pracy na oryginalnym akumulatorze o tej samej
    pojemności - czy zauważasz jakąś znaczącą różnicę na niekorzyść TF1?

    >Znajomemu bez szemrania wymienili na gwarancji gdy padł po ponad roku.

    O, to też w sumie cenna informacja, bo dają 24 miesiące gwarancji a
    wiem, że czasem to różnie bywa z realizacją tego typu zobowiązań.

  • 4. Data: 2009-11-20 19:22:51
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Powiedz mi jeszcze jak wygląda sprawa z czasem pracy na baterii TF1 w
    > porównaniu do czasu pracy na oryginalnym akumulatorze o tej samej
    > pojemności - czy zauważasz jakąś znaczącą różnicę na niekorzyść TF1?

    Czas pracy jest OK.

  • 5. Data: 2009-11-20 20:08:14
    Od: JMM <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 20:22:51 +0100, "Skylla"
    <s...@n...op.pl> w wiadomości <he6qa7$296$1@news.onet.pl>
    napisał(a):

    >Czas pracy jest OK.

    Dzięki za informacje.