  • 1. Data: 2009-06-14 15:09:09
    Temat: jaka taryfa/prepaid - kilkaset minut na stacjonarne
    Od: "Kotokrólik" <s...@...p>

    Szukam odpowiedniej oferty dla mojej babci, która dzwoni głównie na numery
    stacjonarnie, około 500 minut miesięcznie. Tam, gdzie mieszka, nie może
    założyć telefonu stacjonarnego. Jaka oferta komórkowa będzie więc dla niej
    najlepsza? Do niedawna Era dodawała do abonamentu minuty na stacjonarne, ale
    się zmieniło. Co obecnie na rynku jest najciekawsze do takiego
    zastosowania?

  • 2. Data: 2009-06-14 15:29:03
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Kotokrólik pisze:
> [...]
    > najlepsza? Do niedawna Era dodawała do abonamentu minuty na stacjonarne, ale
    > się zmieniło. Co obecnie na rynku jest najciekawsze do takiego

    Chyba play bo 29gr w standardzie, a w pakiecie 100 minut za 5zl. Zreszta
    oferty poszczegolnych opow sa bardzo zblizone obecnie.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 3. Data: 2009-06-14 16:11:53
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > najlepsza? Do niedawna Era dodawała do abonamentu minuty na stacjonarne,
    > ale się zmieniło. Co obecnie na rynku jest najciekawsze do takiego

    Prepaid ERA Tak Tak "Godzina za grosze" 29 gr. za 1h.
    http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/documents/ind/tak_t
    ak/reg_usluga_godzina_za_grosze.pdf .
    Droga cena minuty na połączenia poza Erę i stacjonarne - bodaj 59 gr. Jest
    promocja podwójne doładowanie więc oferta może być atrakcyjna
    http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/documents/ind/tak_t
    ak/reg_2xtaktak.pdf .
    Play Fresh 5 gr za minutę na stacjonarne w pakietach po 100 minut
    maksymalnie 3 w miesiącu i 29 gr. do wszystkich. Utrzymanie wychodzących 5
    zł. na rok.

  • 4. Data: 2009-06-14 17:17:30
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > Szukam odpowiedniej oferty dla mojej babci, która dzwoni głównie na numery
    > stacjonarnie, około 500 minut miesięcznie. Tam, gdzie mieszka, nie może
    > założyć telefonu stacjonarnego.
    Możesz się też zastanowić nad stacjonarnym z ery
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/taryfy_stac
    jonarne/era_domowa/era_dvd

  • 5. Data: 2009-06-14 17:25:55
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > Możesz się też zastanowić nad stacjonarnym z ery
    > http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/taryfy_stac
    jonarne/era_domowa/era_dvd
    Aha - jak masz możliwość na firmę to w Play jest kupę minut na stacjonarne,
    np:
    http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Firmowa50/