  • 31. Data: 2002-11-03 19:08:19
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    > To ja z innej manki. (troche prowokacyjnie)
    >
    > Jezeli podpisuje umowe na lacze do internetu 128 kb, to oczekuje lacza do
    > routera brzegowego o przepustowosci 128kb. I prawde powiedziawszy,
    > tlumaczenia jacy to admini biedni i nieszczesliwi, nie tylko mnie nie
    > przekonuja, a smiesza. Smiesza, bo swiadczy to o ich niekompetencji.
    > Dlaczego? ano, bo mamy dwie sytuacje:
    (...)

    Ja uzytkownikom ktorzy za 60pln miesiecznie uwazaja ze beda sciagac
    filmy kazaa z predkoscia 2mbps mowie, ze nasza oferta nie jest dla nich
    najlepsza bo u nas niespecjalnie bedzie to tak dzialac, ale jest taka
    konkurencyjna firma TPSA i oferuja uslugi dostepu do internetu - lacze
    2Mbps z cirem 256kbps bedzie dla nich dobre.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 32. Data: 2002-11-04 09:09:36
    Od: "tm" <t...@p...fm>

    "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> wrote in message

    > Odpowiedz bardzo prosta na podstawie lamania prawa jezeli juz tak o
    > scicslosc idzie.

    Czy sciaganie np. darmowych filmow niezaleznych producentow to lamanie
    prawa? Przeciez przez programy p2p mozna sciagac praktycznie wszystko, nie
    tylko materialy chronione prawem autorskim.

    > A jakbys przestal placic zostalbys odlaczony od sieci. Wowczas jeden
    > zasysacz i zadajacz lacz mniej w sieci.

    Ciekawe co by sie stalo, gdybys stracil w taki sposob wszystkich twoich
    subskrybentow (zakladajac ze jestes providerem) albo chociaz polowe :)

    tom

  • 33. Data: 2002-11-04 09:10:36
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    > Aleź oni muszą. Bo jak lusery za dużo ciągną, to panom adminom słabo idą
    > filmy i inne warezy. A nie można dopuścić do tego, żeby taki luser miał to
    > szybciej od admina.

    Tobie sie pomylilo albo mowisz nie o adninach
    Admini nie maja czasu na sciaganie pierdol. No chyba ze nowe laty. A jest
    ich codziennie wiele do sciagniecia.
    Nie wiem czy bedziesz wiedzial o czym mowie ale jak nie wiem to nie pisz ju
    wiecej w tym temacie.

  • 34. Data: 2002-11-04 09:10:42
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    > Nie Admin jest odpowiedzialny za ocenianie kto lamie prawo, a kto nie.
    Chyba
    > ze w polsce obowiazuja jakies inne prawa.

    Przeczytaj swoja umowe jak masz i /lub regulamin.
    Admin tnie za lamanie prawa zabronionego regulaminem.
    nielegalne rozpowszechnianie plikow. I nie wmowisz nikomu ze 600 Mb plik ISO
    to system napisany przez Ciebie.
    Takie prawo obowiazuje w sieci

  • 35. Data: 2002-11-04 09:10:50
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Użytkownik "gLiNa" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zadne nie ma gwarantowanego ale sa lacza ktorych mozna byc pewnym.
    > Np. mi sie jeszcze nie zdazylo zebym nie mial tego za co place w przypadku
    > Neostrady o ile oczywiscie ta dziala, a serwer z ktorego sciagam jest
    > wystarczajaco szybki.

    No i tutaj lada moment mozesz sie zdziwic. Teraz jest spoko ale jak takich
    jak ty bedzie wiecej a robi sie ich wiecej to zobaczysz co sie bedzie
    dzialo. Lacza TP S.A. tez maja ograniczona przepustowosc. Rozwijanie ich
    wymaga finansow z cen Jakie placi sie za Neostrady nie wiem czy beda w
    stanie to utrzymac nie mowiac o rozwoju. Coraz wiecej providerow ucieka ze
    szkieletu TP S.A. a co sie stanie jak np. ATM czy TDC czy tez inne firmy
    majace swoja siec szkieletowa przejma wiekszosc klientow biznesowych od TP
    S.A. Zaczna stawiac warunki i nie dopuszczac Tp S.A. do wiekszych connect'ow
    z ich sieciami ? Wtedy twoja neostrada bedzie nic nie warta.
    I stad sie wzial problem Kazaa 2
    Co oczywiscie niektorym nie pasuje bo zawsze moga powiedziec ze oni placa AZ
    35 zl i to MA dzialac.

    Glupie ale prawdziwe i coraz czesciej spotykane

  • 36. Data: 2002-11-04 09:10:58
    Temat: Re: Zdecydowanie mozna inaczej! (p2p)
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Użytkownik "Micro" <b...@a...stargard.pl> napisał w wiadomości
    > Osobiście jestem przeciwnikiem wycinania.
    > Zawsze na taki krok robi się antykrok (patrz nowa kaza skacząca po
    portach)
    > za rozsądne uwazam przycinanie pasma. Jak ktoś chce i musi to sobie
    korzysta
    > z kazy czy innego gniota, aruch ma na poziomie okreslonym przez admina.
    Nie
    > pojawia sie problem programów skaczących po portach. daje sie takim ruchem
    > rozsadnie regulować a i uzytkownicy sa zadowoleni. Ci którzy chca
    korzystać
    > z P2P - bo mogą i Ci, którzy chcą korzystać z innych usług jakie niesie
    > Internet, bo chodzi im to Szybciej. Polecam takie metody regulacji ruchu
    pod
    > rozwagę.

    Pieknie ale wlasnie o to chodzi w tym wszystkim. Nie bylo Kazaa2 nie bylo
    takich problemow. pojawila sie Kazaa2 pojawily sie problemy.
    U nas wi sieci pasmo dla programow p2p bylo ograniczone do 1 Mb i nie bylo
    problemow. Malo ludzi korzystalo szlo szybko a i pozostali mieli sporo luzu
    zeby inne rzeczy robic.
    Teraz juz tak nie ma

  • 37. Data: 2002-11-04 09:11:16
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Panowie.
    Mam inna propozycje. Istnieje taka grupa jak pl.internet.komunikaty
    Zobaczcie jak malo bylo awarii wi sieci TP S.A. dwa moze trzy a moze nawet
    szesc miesiecy temu.
    Zobaczcie co sie dzieje od dwoch miesiecy.
    Dawniej jakies mniejsze awarie i bardzo zadko. Ba nawet planowane. Teraz nie
    ma dnia zeby nie padl jakis router na wezle. Jak myslicie czym to jest
    spowodowane ?
    Napewno nie zbyt wolnymi laczami. Wrecz przeciwnie. Zassanymi laczami na
    wezlach. Moze i w TP S.A. nie zapcha sie glowny szkielet ale napewno
    zapchaja sie do bolu wezly miejsie. Te awarie to poczatki problemow. Bedzie
    ich wiecej i wiecej az to wszystko calkiem stanie. I nie bedzie chodzic
    tutaj sprzet bo tpsa nie ma zlego sprzetu. Ale tak jak nie da sie do malucha
    wladowac czolgu tak nie da sie laczem 622 Mb przepchnac 2 Tb.
    To tylko tako male spostrzezenie

  • 38. Data: 2002-11-04 09:11:47
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>

    Cóż, Sun, 3 Nov 2002 17:24:16 +0000 (UTC)
    Jarek Zgoda <j...@u...zgoda.biz> pisze:

    > Martwisz się o niepewny los swojego admina? Że przestanie robić coś, z
    > czego ma marny grosz albo nie ma go wcale? Znam wielu takich w okolicy -
    > żaden nie wziął jeszcze ani grosza za adminowanie, za to dorobił się
    > siwizny albo wrzodów.

    Jak to nie wziął? Admin wziął kupe kasiury, kupe szmalu... :0
    ..A potem kupił kompa, kable, sieciówki, pozakładał ludziom net,
    postawił serwer, utrzymuje go, płaci za prąd (lub rodzice), jest
    budzony o dowolnej porze pod pozorem 'nie działa mi strona, a inne
    chodzą', w ogólne _każda_ awaria w internecie to wina admina albo
    jego psa.

    W dodatku, admin jest zły, bo internet działa wolno (bo inni masakrują
    łącze programami typu Kazaa), więc admin blokuje Kaze. Po tej operacji
    pewnie admin też jest zły bo Kazaa nie działa. Więc admin pewnie
    podzieli łącze po równo każdemu userowi. I co się stanie? Admin będzie
    jeszcze bardziej "be", bo transfer jest nonstop żałosny.

    Tylko się pociąć... Tak, siwe włosy, wrzody, nerwica. Tyle mają
    admini którzy chcą dla userów dobrze.

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak <b...@t...one.pl>
    [RLU:146065, GG:3218485, IA:3647017539, #amypl tkdMass]

  • 39. Data: 2002-11-04 09:11:55
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>

    Cóż, Sun, 3 Nov 2002 17:24:45 +0000 (UTC)

    A co konkretnie chciałeś napisać?

  • 40. Data: 2002-11-04 09:50:03
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <s...@p...netinfo.pl> c...@a...com napisał(a):

    > Policz sobie ;) 3074 zl dokladnie (brutto).
    > (reszte przekalkulować odpowiednio).

    No tak, chyba o CIRze zapomniałem. ;)
    --
    Samotnik