    From: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Date: Mon, 4 Nov 2002 09:11:47 +0000 (UTC)

    Cóż, Sun, 3 Nov 2002 17:24:16 +0000 (UTC)
    Jarek Zgoda <j...@u...zgoda.biz> pisze:

    > Martwisz się o niepewny los swojego admina? Że przestanie robić coś, z
    > czego ma marny grosz albo nie ma go wcale? Znam wielu takich w okolicy -
    > żaden nie wziął jeszcze ani grosza za adminowanie, za to dorobił się
    > siwizny albo wrzodów.

    Jak to nie wziął? Admin wziął kupe kasiury, kupe szmalu... :0
    ..A potem kupił kompa, kable, sieciówki, pozakładał ludziom net,
    postawił serwer, utrzymuje go, płaci za prąd (lub rodzice), jest
    budzony o dowolnej porze pod pozorem 'nie działa mi strona, a inne
    chodzą', w ogólne _każda_ awaria w internecie to wina admina albo
    jego psa.

    W dodatku, admin jest zły, bo internet działa wolno (bo inni masakrują
    łącze programami typu Kazaa), więc admin blokuje Kaze. Po tej operacji
    pewnie admin też jest zły bo Kazaa nie działa. Więc admin pewnie
    podzieli łącze po równo każdemu userowi. I co się stanie? Admin będzie
    jeszcze bardziej "be", bo transfer jest nonstop żałosny.

    Tylko się pociąć... Tak, siwe włosy, wrzody, nerwica. Tyle mają
    admini którzy chcą dla userów dobrze.

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak <b...@t...one.pl>
    [RLU:146065, GG:3218485, IA:3647017539, #amypl tkdMass]