  • 1. Data: 2011-12-11 00:23:57
    Temat: Land Rover Discovery - ale sie natrudził..
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    http://www.disco3.co.uk/forum/topic37092.html
    trzeba miec czasu by tak sobie wnetrze rozbebeszyc :)

    czy po zlozeniu zacznie trzeszczec?:P

  • 2. Data: 2011-12-11 00:32:48
    Temat: Re: Land Rover Discovery - ale sie natrudził..
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-12-2011 00:23, Kris_Poland pisze:
    > http://www.disco3.co.uk/forum/topic37092.html
    > trzeba miec czasu by tak sobie wnetrze rozbebeszyc :)

    Kurde, jak mu ten pies tam wlazł ? Nieźle musiało śmierdzieć....

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2011-12-12 10:49:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.disco3.co.uk/forum/topic37092.html
    > trzeba miec czasu by tak sobie wnetrze rozbebeszyc :)
    >
    > czy po zlozeniu zacznie trzeszczec?:P

    Nie chce mi się tego całego czytać, ale w końcu udało mu się tę zarówkę
    wymienić? ;-)
    T.

  • 4. Data: 2011-12-12 22:17:20
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie chce mi się tego całego czytać, ale w końcu udało mu się tę zarówkę
    > wymienić? ;-)

    ps. chodziło o gniazdo mrówek, zagniezdziły sie ostatecznie w progach
    utopic sie nie dalo, trzeba było rozcinac

    a to wszytsko przez to że się wpierdal... byle jakie żarcie w aucie :):)

  • 5. Data: 2011-12-12 23:32:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 11 Dec 2011 00:23:57 +0100, Kris_Poland wrote:

    > http://www.disco3.co.uk/forum/topic37092.html
    > trzeba miec czasu by tak sobie wnetrze rozbebeszyc :)

    Etam - 1 dzień w jedną stronę, drugi w drugą.
    Znowu nie jest to prom kosmiczny :)

    > czy po zlozeniu zacznie trzeszczec?:P

    Ja takie rozbieranki samochodu robiłem właśnie po to żeby nie trzeszczało
    :)

  • 6. Data: 2011-12-12 23:51:33
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-12-11 00:23, Kris_Poland pisze:
    > http://www.disco3.co.uk/forum/topic37092.html
    > trzeba miec czasu by tak sobie wnetrze rozbebeszyc :)
    >
    > czy po zlozeniu zacznie trzeszczec?:P

    Byś się zdziwił, co ludzie robią, żeby w 20-letnim gracie naprawić panel
    klimatyzacji i sterowania nawiewem ;)

    Jak auto dobre i nie poniszczysz
    zaczepów/pianek/amortyzatorów/wygłuszaczy - nic nie ma prawa trzeszczeć ;)

  • 7. Data: 2011-12-13 00:02:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, scobowski <s...@a...tlen.pl> wrote:

    > Byś się zdziwił, co ludzie robią, żeby w 20-letnim gracie naprawić panel
    > klimatyzacji i sterowania nawiewem ;)

    Bardzo smieszne ;-) Robilem w swoim Toledo wymiane nagrzewnicy, chyba
    najbardziej niewdzieczna robota jaka moze byc, slyszalem, ze wiele
    zakladow woli spuscic klienta na drzewo niz sie z tym meczyc ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-12-13 00:04:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-12-2011 00:02, AZ pisze:
    > Bardzo smieszne ;-) Robilem w swoim Toledo wymiane nagrzewnicy, chyba
    > najbardziej niewdzieczna robota jaka moze byc, slyszalem, ze wiele
    > zakladow woli spuscic klienta na drzewo niz sie z tym meczyc ;-)

    Jak konstrukcja od czapy to tak jest właśnie, choć teraz większość to
    taka zabawa.. :)

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2011-12-13 00:07:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Jak konstrukcja od czapy to tak jest właśnie, choć teraz większość to
    > taka zabawa.. :)

    Generalnie jak sie wie jak to wszystko jest poskrecane to prosta sprawa,
    teraz by szybciej poszlo. Ale jak 2 godziny sie glowisz gdzie to sie
    jeszcze trzyma ze nie wychodzi to mozna sie lekko zdenerwowac ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-12-13 00:26:30
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-12-13 00:07, AZ pisze:

    > Generalnie jak sie wie jak to wszystko jest poskrecane to prosta sprawa,
    > teraz by szybciej poszlo. Ale jak 2 godziny sie glowisz gdzie to sie
    > jeszcze trzyma ze nie wychodzi to mozna sie lekko zdenerwowac ;-)

    Audi niby przemyślane - a z panelem i piwem spędziłęm popołudnie, z
    nagrzewnicą - weekend.. ;>