  • 1. Data: 2012-09-04 12:50:17
    Temat: Zwiększenie zasięgu
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Witam,
    mam wielokanałowy pilot radiowy do otwierania bram na częstotliwość
    27MHz.
    Zasilany jest z dwóch baterii typu mały paluszek na 12V.
    Antena w tym pilocie to 5 zwojów drutu na ferrycie. Jest jeszcze
    dodatkowy
    zezwój na tym samym rdzeniu ferrytowym.

    W odbiorniku zamontowałem już antenę typu CB zestrojoną na odpowiednią
    częstotliwość.
    Odległość odbiornika od anteny to około 1 metr.

    Czy ktoś mógłby mi doradzić jak zwiększyć zasięg tego nadajnika/
    pilota?

    Pytający

  • 2. Data: 2012-09-04 13:49:43
    Temat: Re: Zwiększenie zasięgu
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "pytajacy" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

    Czy ktoś mógłby mi doradzić jak zwiększyć zasięg tego nadajnika/
    pilota?

    Pytający

    Może wyprowadzić masę na jakieś pole kontaktowe na obudowie i dotykać palcem podczas
    otwierania?