    From: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Zwariowały programy w Canonie 350D
    Date: Sun, 22 Mar 2009 14:40:15 +0100

    Witam grupę.
    Moja 350 usłyszała, że chcę ją oddać synowi i kupić coś lepszego i
    postanowiła zwariować z rozpaczy.

    Poprzestawiały się ustawienia programów -- preferencji przesłony nie
    ma wcale, pod preferencją czasu jest "zielona" automatyka, pod P
    manual, pod Av (i nie tylko) preferencja czasu.
    Kręcenie pokrętłem nic nie daje -- pod oznaczeniami są zupełnie inne
    ustawienia, lekko od czapy.
    Firmware 1.0.3. Reset nie podziałał, wyjęcie baterii też nie.

    Macie pomysł jak durne urządzenie nakłonić do współpracy?
    Jest gdzieś jakiś ukryty reset tych programów?

    Jak było to przepraszam, ale nawet nie mam pomysłu co wpisać w
    gógle...

    --
    s i w a
    ...czytam: Time i Epoca