  • 21. Data: 2010-07-05 11:34:38
    Temat: Re: Zuzycie opon na torze
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-05, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > W Nowodworze to chociaz sie schladzasz na prostych :)
    O tym mowie ;-)
    > Kumpel tez wczoraj na 1,2 pomykal - ale on ma blokade
    > w prawych winklach :) musi sporo pocwiczyc zeby sie odblokowac

    Ja mam blokade w postaci tlumikow co mnie mocno denerwuje ale jest
    plan co by je zdjac na niedziele ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2010-07-05 12:57:27
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-07-05 12:21, AZ pisze:

    > No to nastepny weekend:
    > - sobota: ciezka praca i przerzucanie moto w Lublinie,

    A zapomnialem w sobote to chyba impreza Hondy jest w Lublinie
    i dla posiadaczy Hond oplata jest 50 zl - dla reszty 100

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 23. Data: 2010-07-05 12:58:46
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-07-05 13:34, AZ pisze:

    > Ja mam blokade w postaci tlumikow co mnie mocno denerwuje ale jest
    > plan co by je zdjac na niedziele ;-)

    Mnie nie dotyczy - wydechy mam u gory :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 24. Data: 2010-07-05 13:02:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-05, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > A zapomnialem w sobote to chyba impreza Hondy jest w Lublinie
    > i dla posiadaczy Hond oplata jest 50 zl - dla reszty 100

    W sobote i niedziele jest.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2010-07-05 13:06:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-05, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Mnie nie dotyczy - wydechy mam u gory :)

    Jak u gory?

    <http://www.youtube.com/watch?v=2fA2OCN5z0c> Obejrzyj od 3:16, duzo mu
    nie brakowalo do nawierzchni :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2010-07-05 16:09:33
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > <http://www.youtube.com/watch?v=2fA2OCN5z0c> Obejrzyj od 3:16, duzo mu
    > nie brakowalo do nawierzchni :-)

    Faktycznie malo brakowalo, ale co do filmu:
    1) autor nie mogl sobie odpuscic pokazania naprawde czystego lancucha?
    2) co w tej kawie w silniku tak napierdala - srubka sie znowu urwala? ;->

    A tak poza tematem filmu - dajcie jakas stronke tych imprez, bo guglac mi
    sie nie chce;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 27. Data: 2010-07-05 16:22:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Lip, 18:09, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > Faktycznie malo brakowalo, ale co do filmu:
    > 1) autor nie mogl sobie odpuscic pokazania naprawde czystego lancucha?
    Nie jestem autorem. Pisz do wodnicka :-)
    > 2) co w tej kawie w silniku tak napierdala - srubka sie znowu urwala? ;->

    Chłopie co Ci napierdala? :-)

    http://nowodwor.pl.tl

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2010-07-05 16:32:36
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Ivam"
    co w tej kawie w silniku tak napierdala - srubka sie znowu urwala? ;->

    ***AZ
    Chłopie co Ci napierdala? :-)

    Just widzisz - to co dla userow KHI jest cichym stukaniem dla innych byc
    moze uciazliwe :):):)

    Tytus z fabryki

  • 29. Data: 2010-07-05 16:35:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Lip, 18:32, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > Just widzisz - to co dla userow KHI jest cichym stukaniem dla innych byc
    > moze uciazliwe :):):)

    Te, on pomylił KHI z żółtym :-) Ale trza mu wybaczyć.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2010-07-05 16:43:24
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "AZ"

    ***Te, on pomylił KHI z żółtym :-) Ale trza mu wybaczyć.

    KHI som czarne, zielone, niebieskie, czerwone ale zoltych nie widzialem.
    Wiec o pomylce nie ma mowy
    A przeciez nawet sam KJ stwierdzil ze zolte szemrze jak gorski strumyk a nie
    napierdala jak przyczepa ze zlomem

    Tytus z fabryki