  • 11. Data: 2010-07-03 14:44:31
    Temat: Re: Zuzycie opon na torze
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Norbi"
    Nie - zle paczyles :D
    Dzisiaj 2 tury - jutro 1 tura
    Dzisiaj sie nie uda nam grupy zebrac - wszyscy w pracy

    Gadalem z Arturem (org)- jutro tylko 10-15 sa jazdy - mi nie wyda...
    szykowalem sie na 14-19...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 12. Data: 2010-07-03 15:02:37
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 2 Jul 2010 12:50:13 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Z doswiadczen z Nowodworu powiem tak - mialem jeszcze 3-4mm bieznika, po 5
    > sesjach x 25min i biegu kontrolnym zostalo prawie nic ale myslalem ze jeszcze
    > pojezdze i po jednej sesji moim oczom ukazal sie o taki widok:
    > <http://picasaweb.google.com/artur.zabronski/Nowodwo
    r#5482356468100625586>

    Wlasnie tego wolalbym uniknac :)

    > Duzo tez zalezy od tego jak chcesz jezdzic, jak delikatusnie to pewnie Ci
    > starczy ale jak chcesz czesto odkrecac manetke do konca to moze byc slabo.
    > Nie mozesz zabrac opon ze soba?

    Nie moge zabrac opon bo jade na kolach.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 13. Data: 2010-07-03 15:04:25
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 02 Jul 2010 15:41:43 +0200) ktos podajacy sie za Norbi
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    r#5482356468100625586>

    > Jesli zblizasz sie do znacznika to opona zaczyna schodzic znacznie
    > szybciej - jeszcze bardziej jak wypadniesz na przyczepny asfalt :)
    >
    > Ja bym nie dramatyzowal - jesli to pierwszy wyjazd powinno opon
    > wystarczyc :) wreszcie bedzie mozna uzyc tych malo uzywanych czesci opon.

    Ja w cywilnej jezdzie tez staram sie jak najmniej jezdzic na wprost, wiec
    opony mam zuzyte w miare rownomiernie i pozamykane z obu stron :) W razie
    czego gdzies w okolicy toru jest mozliwosc zakupu i wymiany opon?

  • 14. Data: 2010-07-03 16:54:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 3 Lip, 17:02, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Nie moge zabrac opon bo jade na kolach.

    Eeee tam, u mnie opony wchodza dosc pieknie na zadupek. W sensie,
    zadupek w środek opony.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-07-03 17:59:20
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 3 Jul 2010 09:54:06 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Eeee tam, u mnie opony wchodza dosc pieknie na zadupek. W sensie,
    > zadupek w środek opony.

    I chcialo by Ci sie tak jechac przez 300km? :) Ja jeszcze zabieram kufer.

  • 16. Data: 2010-07-03 20:05:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 3 Lip, 19:59, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > I chcialo by Ci sie tak jechac przez 300km? :) Ja jeszcze zabieram kufer.

    A co mnie to przeszkadza, ja sobie jade, oponki sobie jadą i tyle ;-)
    Z Kufrem to było by ciężej...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2010-07-03 20:07:27
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-03 11:23, Qlfon pisze:

    > Na Lublinring jazdy są w środy, czwartki i piątki popołudniami jakby co:)
    > Jak dobrze pójdzie z papierami do chętnie dołączę do towarzystwa na
    > swojej nowej bieliźnie:)

    OO,takie coś by mnie interesowało,w weekendy nie mam szans,ale w końcu
    wybrałbym się do Lublina nie tylko na pizzę i gofry co ich nie
    było:-P,Masz coś więcy informacji na temat środka tygodnia,dużo ludzi
    jeździ coby się podłączyć?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 18. Data: 2010-07-05 08:34:42
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-07-03 16:44, Tytus pisze:

    > Gadalem z Arturem (org)- jutro tylko 10-15 sa jazdy - mi nie wyda...
    > szykowalem sie na 14-19...

    Bylismy - motocykli w 3D... w niedziele zjechalo sie ok 40 szt
    dla porownania w sobote na 1 turze ok 20 na 2-giej 14.

    Ogolnie pierwszy wyjazd na Liblinring calkiem fajny - dalej prawe winkle
    mi srednio wychodza :)

    I po kilkudziesieciu kolkach wychodzi ze przerzucanie w winklach 250 kg
    +kierownik to duuuuzo pracy :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 19. Data: 2010-07-05 10:21:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-05, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > I po kilkudziesieciu kolkach wychodzi ze przerzucanie w winklach 250 kg
    > +kierownik to duuuuzo pracy :)

    No to nastepny weekend:
    - sobota: ciezka praca i przerzucanie moto w Lublinie,
    - niedziela: relaks w Nowodworze.

    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2010-07-05 11:31:12
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-07-05 12:21, AZ pisze:

    > No to nastepny weekend:
    > - sobota: ciezka praca i przerzucanie moto w Lublinie,
    > - niedziela: relaks w Nowodworze.

    W Nowodworze to chociaz sie schladzasz na prostych :)
    Kumpel tez wczoraj na 1,2 pomykal - ale on ma blokade
    w prawych winklach :) musi sporo pocwiczyc zeby sie odblokowac

    Norbi
    BLACK XX'03