  • 51. Data: 2010-07-07 06:14:54
    Temat: Re: Zuzycie opon na torze
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 06 Jul 2010 22:14:35 +0200) ktos podajacy sie za Qlfon
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W Lublinie czy w Nowodworze? W Lublinie jest taka szansa - służę
    > kontaktem do gościa co na miejscu, założy i wyważy fajne używki jeśli
    > ktoś bezie potrzebował. A jak przywieziesz swoje nówki to też zrobi:)

    Dzieki za kontakt, ale pierwszy post byl odnosnie Poznania :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 52. Data: 2010-07-07 07:04:31
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Tue, 06 Jul 2010 22:14:35 +0200) ktos podajacy sie za Qlfon
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Dzieki za kontakt, ale pierwszy post byl odnosnie Poznania :)

    Upsss:) pogubiłem się trochę:)

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 53. Data: 2010-07-08 03:42:13
    Od: AlF <s...@g...com>

    Piotr Klimek wrote:
    > Czesc,
    > Wybieram sie do Poznania na Speed Day i zastanawiam sie czy przed wyjazdem
    > powiniennem sprawic sobie nowy komplet opon. Zuzycie aktualnego oceniam na
    > 2-3kkm cywilnego jezdzenia. Czy na torze w ciagu kilku godzin doprowadze
    > je do takiego stanu, ze nie bede mogl juz na nich wrocic tych 300km?
    > Pytanie moze naiwne, ale moja wiedze na temat jezdzenia po torze czerpie z
    > wypadow na tor kartingowy i relacji MotoGP w telewizji :)
    >
    > Z gory dzieki za oswiecenie.

    jest bardzo duzo zmiennych: jaka opona,co to znaczy cywilnie (znajomy na
    sportowych Pirelli zrobil 1500km, zuzyta od krawedzi do krawedzi i to
    by bylo na tyle :-) - cywilnie w gorach), jaki masz styl jazdy, pogoda, etc.

    jesli to jest Twoj pierwszy wylot na tor, to liczac 8 sesji po 20 minut
    da mniej wiecej 120km praktycznie samych zakretow jesli az tyle.

    jako ze przed takimi typami wypadow, najlepiej ograniczyc liczbe
    zmartwien do minimum, i skoro masz watpliwosci, ja bym po prostu wyminil
    opony i zostawil te nie do konca zuzyte na przyszlosc.

    Alf

  • 54. Data: 2010-07-08 10:43:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 07 Jul 2010 20:42:13 -0700) ktos podajacy sie za AlF
> [...]

    > zmartwien do minimum, i skoro masz watpliwosci, ja bym po prostu wyminil
    > opony i zostawil te nie do konca zuzyte na przyszlosc.

    Teraz to juz ciut za pozno, zdecydowalem sie je zostawic i dokonczyc na
    torze :) Mam nadzieje, ze nie bede musial wracac na wezu ogrodowym :)

  • 55. Data: 2010-07-12 04:16:54
    Od: AlF <s...@g...com>

    Piotr Klimek wrote:

    > Teraz to juz ciut za pozno, zdecydowalem sie je zostawic i dokonczyc na
    > torze :) Mam nadzieje, ze nie bede musial wracac na wezu ogrodowym :)

    no i jak bylo i jak opony?

  • 56. Data: 2010-07-12 04:56:14
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 11 Jul 2010 21:16:54 -0700) ktos podajacy sie za AlF
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > no i jak bylo i jak opony?

    Za chwile wychodze, dzisiaj ma byc 35 stopni w cieniu - to bedzie chyba
    wiekszy problem niz opony :)

  • 57. Data: 2010-07-13 13:03:07
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 11 Jul 2010 21:16:54 -0700) ktos podajacy sie za AlF
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > no i jak bylo i jak opony?

    Fajnie bylo, ale nie bylem w stanie zejsc ponizej 02:16, bo sie balem
    opozniac hamowanie :)

    Z opon niewiele zostalo, ale dowiozly mnie bezpiecznie do domu.
    Wygladaja tak:

    http://img138.imageshack.us/i/dsc00491pg.jpg/
    http://img821.imageshack.us/i/dsc00492k.jpg/

  • 58. Data: 2010-07-14 06:05:32
    Od: AlF <s...@g...com>

    Piotr Klimek wrote:
    > Fajnie bylo, ale nie bylem w stanie zejsc ponizej 02:16, bo sie balem
    > opozniac hamowanie :)

    ja bylem moze kilkanascie razy na torze i nie ma jak metoda malych
    krokow. widzialem takich co niby od razy szybko, a co chwile leza. czasy
    sa drugorzedne.

    > Z opon niewiele zostalo, ale dowiozly mnie bezpiecznie do domu.
    > Wygladaja tak:
    >
    > http://img138.imageshack.us/i/dsc00491pg.jpg/
    > http://img821.imageshack.us/i/dsc00492k.jpg/

    super. to sa BT020? sport-turystyczne nie przyjmuja za dobrze duzej
    ilosci ciepla stad taki efekt.

    A.

  • 59. Data: 2010-07-14 06:27:12
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 13 Jul 2010 23:05:32 -0700) ktos podajacy sie za AlF
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > ja bylem moze kilkanascie razy na torze i nie ma jak metoda malych
    > krokow. widzialem takich co niby od razy szybko, a co chwile leza. czasy
    > sa drugorzedne.

    Nie napinalem sie na to, zeby wykrecic jak najlepszy czas. Raczej jechalem
    zachowawczo majac swiadomosc, ze na tym motocyklu chce wrocic nastepnego
    dnia do domu. Nastepnym razem wezme samochod i przyczepke - bedzie wiekszy
    komfort psychiczny. Zaloze tez inne gumy.

    > super. to sa BT020? sport-turystyczne nie przyjmuja za dobrze duzej
    > ilosci ciepla stad taki efekt.

    Tyl to BT014 - czyli dosc sportowa guma i ona nie wyglada jeszcze
    najgorzej. Natomiast przedni continental ContiForce, na ktorym
    przejechalem juz okolo 15kkm po prostu sie roztopil :)