  • 111. Data: 2014-09-16 21:20:16
    Temat: Re: Zużycie baterii
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-16 19:59, Budzik pisze:

    > Mimo to czasami firmy dają dłuższą gwarancję.

    To prawda, ale coraz rzadziej na rynku konsumenckim.
    Skoro spadł poziom oczekiwań ze strony kupujących,
    zaoferowanie poprzednich, lepszych warunków można
    potraktować jako darmową kampanię reklamową
    wybranych produktów "premium". Z drugiej strony
    zwróc uwagę jak wiele dużych sieci sklepów zaczęło
    teraz oferować własną płatną gwarancję i ubezpieczenie
    sprzedawanych produktów.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 112. Data: 2014-09-16 22:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik aL b...@w...pl ...

    > Ja też chciałbym, aby firma poinformowała mnie w swojej ulotce, że
    > na przykład po 200 cyklach ładowania baterii jej pojemność nie spadnie
    > poniżej x procent całkowitej pojemności, ale to nie przejdzie. Łatwiej
    > im jest dać gwarancję czasową. Lepiej to wygląda marketingowo i
    > jest po prostu bardziej opłacalne. Producenci unikają konkretów, gdy
    > większość o nie się nie pyta.

    Ok, ale niech sie potem nie dziwią, że jak spadek pojemnosci jest znaczący
    to pojawiaja sie reklamacje. I niech je grzecznie uznają i wymieniją
    baterie na nowe. :)

  • 113. Data: 2014-09-16 22:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik aL b...@w...pl ...

    > To prawda, ale coraz rzadziej na rynku konsumenckim.

    Zgoda.

    > Skoro spadł poziom oczekiwań ze strony kupujących,

    Mysle, ze to raczej kwestia kalkulacji czym warto walczyc o klienta.
    Pewnie stwierdzono, ze lepiej dac mu gratis jakis gadzet typu 100 programów
    w pralce niz dłuższa gwarancje.

    > zaoferowanie poprzednich, lepszych warunków można
    > potraktować jako darmową kampanię reklamową
    > wybranych produktów "premium".

    Tez prawda.

    > Z drugiej strony
    > zwróc uwagę jak wiele dużych sieci sklepów zaczęło
    > teraz oferować własną płatną gwarancję i ubezpieczenie
    > sprzedawanych produktów.

    Patrzac na ceny tych ubezpieczen - jakos mnie to specjalnie nie dziwi.

  • 114. Data: 2014-09-16 23:49:32
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-16 22:59, Budzik pisze:

    > Ok, ale niech sie potem nie dziwią, że jak spadek pojemnosci jest znaczący
    > to pojawiaja sie reklamacje. I niech je grzecznie uznają i wymieniją
    > baterie na nowe. :)

    Ten problem już został rozwiązany. Coraz więcej telefonów z
    wklejonymi bateriami.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 115. Data: 2014-09-17 02:47:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "aL" <b...@w...pl> wrote in message

    > Ten problem już został rozwiązany. Coraz więcej telefonów z
    > wklejonymi bateriami.

    W jaki sposób to rozwiązuje problem?

    Poza tym, to wklejenie jest chyba nie bardzo trafna teza,
    bo wciąż możesz baterię odkleić, wyjąć wtyczkę z płyty
    głównej i włożyć nową.
    Dwustronna folia przylepna to nie jakiś cement niezniszczalny.

  • 116. Data: 2014-09-17 10:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > W jaki sposób to rozwiązuje problem?

    To raczej było ironiczne...

  • 117. Data: 2014-09-17 10:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik aL b...@w...pl ...

    > Ten problem już został rozwiązany. Coraz więcej telefonów z
    > wklejonymi bateriami.

    Ale to chyba nie oznacza, ze serwis nie moze ich wymienic?

  • 118. Data: 2014-09-17 11:16:04
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-15 17:02, Liwiusz pisze:

    > Niezgodność z umową.

    No ale wszystko się opiera o gwarancje, ktoś sprzedaje sprzęt i coś
    gwarantuje tą umową. ;-)

  • 119. Data: 2014-09-17 14:47:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > To raczej było ironiczne...

    No wiem, i właśnie tego nie widzę, bo baterie są wymienne.
    A że nie są wymienne przez klienta bo nie ma "klapki" to inna rzecz.

  • 120. Data: 2014-09-17 16:12:53
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-09-17 10:59, Budzik pisze:

    > Ale to chyba nie oznacza, ze serwis nie moze ich wymienic?

    Może, tylko skasuje użyszkodnika odpowiednio drożej.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,