  • 121. Data: 2014-09-17 16:25:17
    Temat: Re: Zużycie baterii
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-17 02:47, Pszemol pisze:

    > Poza tym, to wklejenie jest chyba nie bardzo trafna teza,
    > bo wciąż możesz baterię odkleić, wyjąć wtyczkę z płyty
    > głównej i włożyć nową.

    Nie stosuje emotikonów i zwykle nie tłumaczę kawałów, ale
    ok miałeś prawo mnie źle zrozumieć. Uniemożliwianie samodzielnej
    wymiany elementów eksploatacyjnych w telefonie to po prostu
    świadome naciąganie klientów na usługi drogiego serwisu firmowego.
    Co będzie, gdy producenci samochodów zaczną wklejać akumulatory,
    klocki hamulcowe, filtry. Żarówki już obecnie trudno zmienić.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 122. Data: 2014-09-17 16:43:40
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-09-17 16:25, aL pisze:

> [...]
    > Co będzie, gdy producenci samochodów zaczną wklejać akumulatory,
    > klocki hamulcowe, filtry. Żarówki już obecnie trudno zmienić.

    A co ma być? 99% użyszkodników już dziś nie umie tego wymienić, więc w
    czym problem?

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 123. Data: 2014-09-17 19:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ALEX Alpha MR k...@s...us ...

    > Może, tylko skasuje użyszkodnika odpowiednio drożej.

    Przy wymianie opartej o ustawowe uprawnienia konsumenta?
    Coś Waść wymyslasz...

  • 124. Data: 2014-09-17 20:06:33
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-09-17 19:59, Budzik pisze:

    > Przy wymianie opartej o ustawowe uprawnienia konsumenta?
    > Coś Waść wymyslasz...

    Pierwsze słyszę o wymianie aku na gwarancji. Po gwarancji to dosyć
    częsta sprawa.

  • 125. Data: 2014-09-18 01:14:25
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-17 16:43, ALEX Alpha MR pisze:

    > A co ma być? 99% użyszkodników już dziś nie umie tego wymienić, więc w
    > czym problem?

    Ja nie widzę żadnego problemu. Przynajmniej do czasu gdy appka
    przypominająca
    o wydychaniu wcześniej zaczerpniętego powietrza nie przekroczy bariery
    jednego
    miliarda pobrań.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 126. Data: 2014-09-18 04:02:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "aL" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Co będzie, gdy producenci samochodów zaczną wklejać akumulatory,
    > klocki hamulcowe, filtry. Żarówki już obecnie trudno zmienić.

    A co jeśli akumulator w smarfonie nie uzna się za element eksploatacyjny?

    Zakłada się jakąś tam ilość lat/miesięcy przewidywanego użytkowania
    urządzenia - jeśli akumulator ma porównywalną żywotność to nie ma
    sensu nazywać go materiałem eksploatacyjnym, bo to nie papier
    w drukarce czy olej w samochodzie... Mój aku w iP4 ma ponad 3 lata
    i całkiem znośnie wytrzymuje dzień normalnej pracy, ładuję go w nocy.

    Zresztą są żarówki i są lampy HID, żarówki są stosunkowo łatwowymienne,
    bo palą się kilka razy w czasie życia samochodu, HIDy już nie są łatwe do
    wymiany ale nikomu to nie przeszkadza bo często wytrzymują całe życie
    auta. A jak padną, cóż - nic nie jest wieczne, od tego są serwisy.

    I dobrze że przywołałeś przykład samochodu... Ilu użytkowników aut
    jest w stanie samemu sobie wymienić akumulator, opony, olej, filtry
    czy nawet pióra wycieraczek? Zapewniam Cię, niewielu...
    A Ci którzy są w stanie samemu wymienić sobie olej w aucie będą
    w stanie wymienić sobie akumulator w smarfonie...

  • 127. Data: 2014-09-18 05:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ALEX Alpha MR k...@s...us ...

    > Pierwsze słyszę o wymianie aku na gwarancji. Po gwarancji to dosyć
    > częsta sprawa.

    Ale tak w ogóle to czytasz wątek...?