  • 21. Data: 2012-02-24 19:14:06
    Temat: Re: Zrobie sobie Harleya
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ji8n91$7ot$1@inews.gazeta.pl...
    > Zwachal klienta na malowanie golej baby ale jak przeczytal jaki budzet to
    > nawet na malowanie cyca u artysty nie starczy ;)

    Nie inaczej tylko tak:-)

    --
    Grzybol

  • 22. Data: 2012-02-25 13:14:23
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Te Misiek, sperdalaj stad. Przeciez nie lubisz precli...

    masz juz statut membera? smieje sie ze ktos chce zbudowac motocykl za 10
    kola, ja przy oszczedzaniu wydalem 27, tylko ze ja mam warsztat i lakiernie
    a ten pan chyba nie

  • 23. Data: 2012-02-25 14:18:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-25 14:14, maverik pisze:

    > przy oszczedzaniu wydalem 27

    a szczego ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 24. Data: 2012-02-25 17:34:24
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 25 Lut, 14:14, "maverik" <b...@o...pl> wrote:

    > masz juz statut membera? smieje sie ze ktos chce zbudowac motocykl za 10
    > kola, ja przy oszczedzaniu wydalem 27, tylko ze ja mam warsztat i lakiernie
    > a ten pan chyba nie

    W tym zaplaciles sam sobie za lakierowanie 17tys? :)
    No ale jak juz sie chwalisz, to poka poka co ci wyszlo za tom kase.

    --
    Barnaba
    VFR 800 '02

  • 25. Data: 2012-02-25 19:08:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > masz juz statut membera? smieje sie ze ktos chce zbudowac motocykl za 10
    > kola, ja przy oszczedzaniu wydalem 27, tylko ze ja mam warsztat i
    > lakiernie a ten pan chyba nie

    Misiek, nikt Cie tu nie lubi. Ty nie lubisz nikogo. Jestes zachwycony samym
    soba i swoja tfurczosciom (czyt. golymi babami), wiec po jakiego chuja sie
    tu udzielasz? Znany jestes tylko z tego, ze jestes kutasem zlamanym. Niech
    tak zostanie, nie psuj tego.

    --
    Grzybol

  • 26. Data: 2013-11-12 00:12:58
    Od: p...@g...com

    Witam ponownie szanownych precli :)

    Dzięki Kuczowi zainteresowałem się XSami. W ten oto sposób nabyłem trochę dzialajaca
    XS 400. Trochę na innym "forumie" pomógł m.in. Amil i Adam M, i w ten oto sposób za
    pomocą internetowych poradników w zaciszu domowo-garażowym wystrugałem Ścigałkę. Moze
    jeszcze nie jest doprowadzona do perfekcji ale niewiele jej brakuje. Frajda z jazdy
    27 konnym motocyklem - cudowna!

    A czemu sie chwale? Bo mi tutaj maverik napisal ze przy wykorzystaniu wlasnej
    lakierni i warsztatu wydal 27 tysiakow na jakiegos strucla i smiech go ogarnia jak
    ktos chce wystrugac cos za 10k zl. No wiec tu poszlo o wiele wiele mniej, a
    wymienione bylo mnostwo rzeczy :) Chociaz tez slyszalem o gosciu co wydal 60 000zl na
    przerobke CX500... Co kto lubi.

    Jaki z tej historii moral? Taki, ze przerabianie motocykli to nie jest jakas
    kosztowna sprawa. Moze nie zajme 9 miejsca w konkursie customow ale frajda jest.
    Dziekuje, dobranoc :)

    http://bit.ly/18mLRyu

  • 27. Data: 2013-11-12 08:26:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-11-12 00:12, p...@g...com pisze:
    > Witam ponownie szanownych precli :)
    >
    > Dzięki Kuczowi zainteresowałem się XSami.

    Prosze bardzo :0

> [...]
    wymienione bylo mnostwo rzeczy :) Chociaz tez slyszalem o gosciu co wydal 60 000zl na

    A to juz zalezy co chcesz rzezbic i z czego. Mi sie nie udalo nigdy
    sensownie przerobic duzego harleya z kosztami ponizej 7-8 tysi.

    piekny zadupek

  • 28. Data: 2013-11-12 09:11:42
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-12 00:12, p...@g...com pisze:

    > http://bit.ly/18mLRyu

    Fajna !

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 29. Data: 2013-11-12 21:14:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości