  • 1. Data: 2012-02-16 09:32:21
    Temat: Tor Poznań - fajna motocyklowa impresja filmowa
    Od: Dominik <d...@g...com>

    Przy okazji przeglądania informacji na temat telewizji dużej
    rozdzielczości
    przypadkowo znalazłem fajny filmik z Toru Poznań:
    http://www.youtube.com/watch?v=i7Q7ALjkjTs
    Ciekawostka do co jakości technicznej samego nagrania - filmik jest
    dostępny w max rozdzielczości Quad Full HD (czyli w skrócie QFHD lub
    4K) :)

    pozdrawiam z Pyrlandii
    Dominik i jego fotogalerie
    http://dominik.4me.pl

  • 2. Data: 2012-02-16 12:56:41
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 16 Feb 2012 10:32:21 +0100, Dominik <d...@g...com> wrote:

    > Przy okazji przeglądania informacji na temat telewizji dużej
    > rozdzielczości
    > przypadkowo znalazłem fajny filmik z Toru Poznań:
    > http://www.youtube.com/watch?v=i7Q7ALjkjTs

    Niezłe.

    Nie wiedziałem, że kamery RED ONE już tak zeszły pod strzechy. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 3. Data: 2012-02-16 15:52:08
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    > Niezłe.

    :) gościu w chodakach jest niezly 1m:45s

  • 4. Data: 2012-02-16 18:28:38
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > Niezłe.

    Mysłe ze ta kamera mozna by wykrzesac o wiele, wiele więcej... ledwo srednie
    imho.
    Sama rodzielczość 4K to nie wszystko, a plastyki obrazu zadnej, mimo
    ogromnych mozliwosci kamery. Bede sie czepial, ale aparatem szłoby lepiej
    skamerowac...

    --
    PozDR
    Sta$

  • 5. Data: 2012-02-18 10:40:08
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Sta$" napisał:
    > Bede sie czepial, ale aparatem szłoby lepiej

    Ja nie mam zamiaru się czepiać.
    Mógłbyś napisać o jaki aparat chodzi? Telefoniczny, partyjny, ortodontyczny,
    gorgiego, słuchowy, szparkowy, radiowy, telegraficzny, zapłonowy,
    zastawkowy, zegarowy, oddechowy, itd... Setki aparatów, trudno się
    zorientować we wszystkich.

    > skamerowac

    Dasz radę przetłumaczyć ten wyraz na język polski?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 6. Data: 2012-02-18 10:53:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-18 11:40, Akarm pisze:

> [...]
    > ortodontyczny, gorgiego, słuchowy, szparkowy, radiowy, telegraficzny,
    > zapłonowy, zastawkowy, zegarowy, oddechowy, itd... Setki aparatów,

    Jak dla mnie sprawa jest oczywista - chodziło o zastawkowy.

  • 7. Data: 2012-02-20 06:38:44
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > Mógłbyś napisać o jaki aparat chodzi?

    Np popularny Canon 5d Mk II lub 7d. Aparat fotograficzny. Szkoda, że Twój
    tok myślowy idzie aż tak daleko od rozwiązań najprostszych.

    Skamerować - czasownik używany celowo, w sposób obraźliwy, piętnujący prace
    operatorów amatorów, wywodzi sie od podobnego neologizmu kamerować - robić
    ujęcia kamerą, być autorem zdjęć

    --
    PozDR
    Sta$

  • 8. Data: 2012-02-20 23:28:37
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Sta$" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Np popularny Canon 5d Mk II lub 7d. Aparat fotograficzny. Szkoda, że Twój
    > tok myślowy idzie aż tak daleko od rozwiązań najprostszych.

    Dla mnie, akurat, najprostszym byłby aparat telefoniczny, ale jak widać,
    chodziło o aparat fotograficzny.
    Skoro różnych aparatów są setk (jeśli nie tysiące)i, to może należałoby
    trochę uściślić, choćby w jakiej grupie należałoby szukać tego właściwego, o
    którym autor wypowiedzi myślał. Żeby nie wyszedł na głąba, nieuka...

    > Skamerować - czasownik używany celowo, w sposób obraźliwy, piętnujący
    > prace operatorów amatorów, wywodzi sie od podobnego neologizmu kamerować -
    > robić ujęcia kamerą, być autorem zdjęć

    Nie brnij...
    Konsekwentnie: jeśli ktoś porusza się w sandałach, to nie idzie tylko
    sandałuje? Jeśli "wali z gwinta" to gwintuje lub butelkuje?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 9. Data: 2012-02-21 11:41:10
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Akarm" <a...@w...pl> wrote:

    >Konsekwentnie: jeśli ktoś porusza się w sandałach, to nie idzie tylko
    >sandałuje? Jeśli "wali z gwinta" to gwintuje lub butelkuje?

    Tyz piknie:)
    Czepiasz sie. Jesli przyjac, ze znajomosc jezyka ojczystego pozostaje
    juz tylko domena nielicznych, to wlasnie latwosc tworzenia neologizmow
    "na kazda okazje", zartobliwych, ironicznych itp. swiadczy o tem ze
    duch w narodzie nie wszystek umarl a i jezyk troche zyje.
    Pradoksalnie "usztywnienie" w tym miejscu byloby przybiciem wieka
    trumny.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 10. Data: 2012-03-04 17:28:02
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 02/16/2012 02:32 AM, Dominik wrote:
> [...]
    > Ciekawostka do co jakości technicznej samego nagrania - filmik jest
    > dostępny w max rozdzielczości Quad Full HD (czyli w skrócie QFHD lub

    Fajnie zlozone.

    A.