  • 1. Data: 2012-02-16 11:32:19
    Temat: Tor w Bydgoszczy - czy trwa przebudowa?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Słyszałem, że tor w Bydgoszczy miał być rozbudowany. Wiecie, czy coś się
    tam teraz dzieje?

  • 2. Data: 2012-02-16 11:50:02
    Temat: Re: Tor w Bydgoszczy - czy trwa przebudowa?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-16 12:32, Marcin N pisze:
    > Słyszałem, że tor w Bydgoszczy miał być rozbudowany. Wiecie, czy coś się
    > tam teraz dzieje?

    Tak ma wyglądać:
    http://www.pzm.pl/userfiles/2010-pliki/Karting/Tory/
    tor_karting_bydgoszcz.jpg

    Pytanie: kiedy.

  • 3. Data: 2012-02-17 07:32:59
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-02-16 12:50, Marcin N pisze:

    > Tak ma wyglądać:
    > http://www.pzm.pl/userfiles/2010-pliki/Karting/Tory/
    tor_karting_bydgoszcz.jpg

    Pewnie w tym roku bo barany z PZM zajumaly kase ze sprzedazy toru Lublin
    i laskawie przeznaczyly ja na rozbudowe Bydgoszczy.

    Dokladnie to za sprzedaz wzielli 9 mln - na rozbudowe daja 1,2 mln i
    ludzie maja byc zadowoleni - a sami stwierdzili ze torow maja juz pod
    dostatkiem w PL...

    Bez komentaza...

    Norbi
    BLACK XX'03