    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ziew...
    Date: Sun, 5 Sep 2021 11:11:41 +0200

    On 05/09/2021 10:17, _Master_ wrote:
    > Jak byłem młody i głupi to używałem prędkości ;-)

    Czyli spowodowałeś wiele horyh curek wsypując im do kaszki pył z opon i
    klocków?

    > Teraz wolę moment dlatego jeżdżę dieslem

    I w czym się on przydaje?

    > I uwaga. Ja palę moim JTD 7,5 litra ROPY a nie 11 benzyny jak kiedyś.

    A elektryk nie pali ani ropy, ani benzyny.

    > Ja działam proekologicznie ;-)

    Tak wiem, masz "prawicowy" pogląd na dzialanie pro czemuś. Nie martw
    się, "lewicowy" nie lepszy. Ot, skrajność jest przejawem głupoty, od zawsze.

    > Jestem normalnym białym człowiekiem. Jadę przeważnie 70. Normalnie
    > dostosowuję się do warunków. JA MYŚLĘ.

    Widomo, szybko ale bezpiecznie.

    Innymi słowy jesteś elementem aspołecznym ,te hore curki to twoja
    sprawka. Niszczysz klocki 2x szybckiej, palisz gumnę na skrzyzowaniach i
    masz czelnosc bredzić o nieekologicznosci elektryków.

    > I jakie będzie miało to przełożenie na zdrowie chorych dzieci?

    Nijakie, bo one z innych powodów mają problemy a nie mojego. Ja nie
    robie w tej chwili nawet 7kkm rocznie. Można powiedzieć, że jestem
    bardzo ekologiczny.

    > To za mało. Gdyby kowalskich było stać na dwa samochody...

    Co im szkodzi dorobic sie elektryka i spalinowego?

    > Ale takie czasy to tylko w snach Kaczyńskiego ;-)

    Lub codzienność za kilka(nacie) lat.