  • 21. Data: 2018-09-04 11:29:17
    Temat: Re: Żółte naklejki na przejazdach kolejowych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-09-03 o 18:09, p...@g...com pisze:
> [...]
    m-kameras/jablotron-eye-02

    >Pobór mocy jest zbyt duży na jakiekolwiek zasilanie z baterii
    >słonecznych. No i kto niby miałby obserwować obraz z takich kamer?

    Kwestia ilosci pradu - kamery znow tak duzo nie biora.

    Skoro robia "latarnie hybrydowe" to i kamery pewnie sie da zasilic.

    Ale kolej raczej nie ma problemu z doprowadzeniem zasilania - ta ich
    automatyka i tak wymaga zasilania co kawalek.

    >Stosuje się kamery na przejazdach o dużych natężeniach ruchu
    >kolejowego i drogowego, a obraz wyświetlany jest u najbliższego
    >dyżurnego ruchu, lub nastawniczego. Nikt na przejazdach kategorii D-F
    >takich urządzeń nie instaluje. Podobnie jak nie na wszystkich
    >skrzyżowaniach drogowych nie instaluje się kamer, bo i po co?

    Drogowych jest duzo, a kolejowych ... doskonale potem widac kto
    zawinil i dlaczego nie my.

    J.

  • 22. Data: 2018-09-04 12:44:05
    Od: p...@g...com

    --Kwestia ilosci pradu - kamery znow tak duzo nie biora. Skoro robia "latarnie
    hybrydowe" to i kamery pewnie sie da zasilic.

    Xiaomi MiJia 1080P Home chodzi prawie 2 dni na powerbanku 20-tce zobaczymy ile
    wytrzyma jak podepne solara 15W Blitzwolfa (przez powerbank oczywiscie)

    --Ale kolej raczej nie ma problemu z doprowadzeniem zasilania - ta ich
    automatyka i tak wymaga zasilania co kawalek.

    na upartego moze byc hybryda od chinczyka:

    https://pl.aliexpress.com/item/2014-Hot-Selling-Wind
    -Generator-Wind-Turbine-600W-max-Combine-with-12V-24
    V-Option-wind-controller/1375379690.html?spm=a2g17.1
    0010108.1000016.1.73d11ea6ywHsIE&isOrigTitle=true

  • 23. Data: 2018-09-04 16:01:14
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-09-04 o 11:29, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ale kolej raczej nie ma problemu z doprowadzeniem zasilania - ta ich
    > automatyka i tak wymaga zasilania co kawalek.

    Jak już wspomniałem - tam gdzie nie ma SBL nie ma żadnej automatyki.
    Jeśli jest jakiś kabel w ogóle, to najwyżej telekomunikacyjny.
    Nikt nie powierzy zasilania urządzeń krytycznych dla bezpieczeństwa tak
    niepewnym źródłom zasilania.
    T.

  • 24. Data: 2018-09-04 16:39:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Kwestia ilosci pradu - kamery znow tak duzo nie biora.

    Nocą też?

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2018-09-04 16:56:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    pl...

    > Nocą też?

    Pasywne na podczerwień. :-)

    Robert

  • 26. Data: 2018-09-05 20:51:23
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-04 o 16:01, T. pisze:

> [...]
    > Jeśli jest jakiś kabel w ogóle, to najwyżej telekomunikacyjny.
    > Nikt nie powierzy zasilania urządzeń krytycznych dla bezpieczeństwa tak

    Przecież to nie jest system krytyczny.

    Radary chcą instalować na lokomotywach. Mniej adekwatne, ale właściwie
    nie tak bardzo mniej.

  • 27. Data: 2018-09-07 21:10:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Sep 2018 03:16:31 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    > wiedzieliście ?
    > auto ci staneło na przejeździe kolejowym
    > szukasz naklejki
    > dzwonisz pod 112 podajesz numer z naklejki
    > pociąg stanie
    >
    > https://youtu.be/NuYYRGyCK6I

    A dzis kurskowizja powiedziala, ze te naklejki sa po to, zeby zglaszac
    nieodpowiedzialne zachowania ... kierowcow :-)

    J.