  • 171. Data: 2010-09-10 21:42:30
    Temat: Re: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6e1a5$2bu$1@inews.gazeta.pl Artur Maśląg
    <f...@p...com> pisze:

    > wolę być statecznym 'kapeluszem'
    Chyba oszalałeś pisząc to.
    Przecież ten debil zaraz odpisze KAPELUSZ PLONK WARNING albo, co gorsza,
    skonfiguruje sobie czytnik.
    I co wtedy zrobisz?

    --
    Jotte

  • 172. Data: 2010-09-10 22:23:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-10 21:42, Jotte pisze:
> [...]
    > Chyba oszalałeś pisząc to.
    > Przecież ten debil zaraz odpisze KAPELUSZ PLONK WARNING albo, co gorsza,

    To co zwykle - przykład z końca wakacji (jakieś 2 tygodnie temu).
    Wracam z młodszym synem do domu (przez pół Polski). Debili nie
    brakuje. Na rydzykówce (DK10) po ostatnim remoncie/modernizacji
    jest trochę stref bezpieczeństwa, wysepek, uspokojenia ruchu.
    Jak zwykle trafia się taki, który uzna za stosowne wyprzedzić
    część spokojnie jadącej kolumny w sposób bandycki - znaczy się
    z całą pewnością ktoś mu ustąpi miejsca przed wysepką, albo
    weźmie ją po lewej stronie (pod prąd). Cóż, przyhamowuję,
    debil się zmieścił. Z synem wymieniam dwa zdania na temat
    bezpiecznej jazdy z wakacji (jeszcze nie osiągnął wieku do
    zrobienia w Polsce PJ na normalny samochód). W tym momencie
    słyszę wywołanie na CB z pytaniem, czemu debila nie przycisnąłem.
    Odpowiadam, że mam swoje lata, jadę z synem i nie mam ochoty na
    stres i jazdę na krawędzi, a od pilnowania porządku do to jest
    policja. Przy okazji dodam, że debilizm w zakresie wyprzedzania
    jest mocno niezależny od powożonej dorożki - robią to dresy
    w bmw, 'stateczni' panowie w camery, czy przedstawiciele
    w wolnossących partnerach 1.9D. Cavallino jest jednym z tych,
    co mi wjechali na ekspresówce przy 120km/h na metr przed
    zderzak, po czym po kilometrze zjechali z trasy.

    Myślisz, że teksty takich 'osobistości' po kursach asertywności
    dla przedstawicieli handlowych robią na mnie jakiekolwiek wrażenie?

  • 173. Data: 2010-09-10 22:27:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6e43t$cb1$1@inews.gazeta.pl Artur Maśląg
    <f...@p...com> pisze:

> [...]
    > Myślisz, że teksty takich 'osobistości' po kursach asertywności
    > dla przedstawicieli handlowych robią na mnie jakiekolwiek wrażenie?
    Skoro kretynowi odpowiadasz, to widocznie robią.

    --
    Jotte

  • 174. Data: 2010-09-10 22:50:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-10 22:27, Jotte pisze:
    (...)
    > Skoro kretynowi odpowiadasz, to widocznie robią.

    Przez grzeczność nie zaprzeczę - Tobie też odpowiedziałem. Wrażenia
    na mnie żadnego również nie zrobiłeś. Teraz szukaj logiki w swoich
    wypowiedziach....

  • 175. Data: 2010-09-10 23:10:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6e5mq$igc$1@inews.gazeta.pl Artur Maśląg
    <f...@p...com> pisze:

    > Przez grzeczność nie zaprzeczę
    To bez znaczenia i nie przez grzeczność.
    Możesz się zapierać niczym baran rogów.

    > Tobie też odpowiedziałem.
    Oczekujesz, że się jakoś odwdzięczę, czy co?

    > Wrażenia na mnie żadnego również nie zrobiłeś.
    Kłamiesz. Nie odpowiadał byś drugi raz.
    Ale i tak mi to wisi.

    > Teraz szukaj logiki w swoich wypowiedziach....
    Nie mam czasu. Absorbuje mnie szukanie w twoich.

    --
    Jotte

  • 176. Data: 2010-09-10 23:51:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-10 23:10, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:i6e5mq$igc$1@inews.gazeta.pl Artur Maśląg

    > To bez znaczenia i nie przez grzeczność.

    A co Ty możesz o tym wiedzieć...

    > Możesz się zapierać niczym baran rogów.

    Wiedziałem :)

    > Oczekujesz, że się jakoś odwdzięczę, czy co?

    Nic. Wystarczy byś zrozumiał, co napisałem.

    > Kłamiesz. Nie odpowiadał byś drugi raz.

    Coraz lepiej. Sporo błędów (logicznych/językowych) w tym
    co powyżej napisałeś.

    > Ale i tak mi to wisi.

    Nic dziwnego. Zawsze możesz skorzystać z usług np. seksuologa.
    Może mniej będziesz gadał o zwisaniu, a więcej w zakresie
    merytorycznym....

    > Nie mam czasu. Absorbuje mnie szukanie w twoich.

    No cóż, pozostaje mi tylko współczuć, niemniej powyższa
    wypowiedź sporo mówi o Twoim podejściu do zagadnienia.

    Wszystkiego dobrego...

  • 177. Data: 2010-09-11 00:04:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6e994$k9$1@inews.gazeta.pl Artur Maśląg
    <f...@p...com> pisze:

    > A co Ty możesz o tym wiedzieć...
    Że czyjaś wypowiedź nie ma znaczenia?
    Żaden problem.

    > Wiedziałem :)
    Musi jasnowidz ;)

    > Nic. Wystarczy byś zrozumiał, co napisałem.
    Tam nie ma co rozumieć.

    > Coraz lepiej. Sporo błędów (logicznych/językowych) w tym
    > co powyżej napisałeś.
    To tylko twoje zdanie. Ergo - nieistotne.

    > Nic dziwnego. Zawsze możesz skorzystać z usług np. seksuologa.
    > Może mniej będziesz gadał o zwisaniu, a więcej w zakresie
    > merytorycznym....
    Jak napiszę ściśle merytorycznie to nie zatrybisz.
    Masz zwisaka i u dołu i u góry.

    > No cóż, pozostaje mi tylko współczuć
    Współczuj do woli.
    Możesz się nawet od tego spocić.

    --
    Jotte

  • 178. Data: 2010-09-11 14:33:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-11 00:04, Jotte pisze:
    > Artur Maśląg <f...@p...com> pisze:
    (...)
    > Jak napiszę ściśle merytorycznie to nie zatrybisz.

    Standardowe zagranie - najpierw musiałbyś tak czynić, dopiero
    później ewentualnie miałbyś stosowny materiał do oceny.

    > Masz zwisaka i u dołu i u góry.

    Widzę właśnie merytorykę itd. - najwyraźniej tego potrzebujesz.

    > Współczuj do woli.
    > Możesz się nawet od tego spocić.

    Spokojnie - mam dobre antyperspiranty.

  • 179. Data: 2010-09-11 22:48:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6fsv5$dtg$1@inews.gazeta.pl Artur Maśląg
    <f...@p...com> pisze:

    > Standardowe zagranie
    Nie chciało mi się silić na finezję - przepraszam.

    > Spokojnie - mam dobre antyperspiranty.
    Uspokoiłeś mnie.

    --
    Jotte

  • 180. Data: 2010-09-12 22:55:33
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wicik r...@N...onet.pl ...

    > Te krzaki to też oklepany slogan. W większości przypadków działania
    > Policji są słuszne i powodują, że jednak ludziska w niebezpiecznych
    > miejscahc jeżdżą wolniej. Widzę, że mamy różne doświadczenia w tym
    > temacie.

    oj zdecydowanie
    ja na 6 czy 7 mandatów IMO słuszny zaplaciłem 1 (80/50 - zagadałem sie).
    A reszta to były hity typu 59/50, 100/70, 64/50 itp