  • 181. Data: 2010-09-12 22:55:36
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Akurat w zimie (zwlaszcza na swiezym sniegu, tak do 1cm, ktory lezy na
    > suchym asfalcie) to ABS __znacznie__ wydluza droge hamowania... ;)

    ?
    chyba zalezy od tego, jak jest stosowany.
    Wiele osób nie wie, ze wtakiej sytuacji trzeba mocno depnac a nie
    delikatnie do pierwszego uruchomienia sie ABSu

  • 182. Data: 2010-09-12 22:55:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tak.
    > Bo to jest podwyższenie (ale za małe) - miejsce jest z 200 m za
    > tablicą "Poznań".
    > Jakby nie był durniem, to ta tablica powinna być 5 km dalej - przed
    > rondem Rataje.

    daj spokój Cavallino, toz to jedno z najbardziej nibezpiecznych miejsc na
    drogach
    Niebezpieczna, kolizjogenna trzypasmówka, te tragiczne skrzyzowania
    bezkolizyjne i w ogole dupa blada.
    A wyjazd w druga strone jeszcz eniebezpieczniejszy - całe szczescie ze tam
    ograniczyli do 70 i susza jeszcze czesciej.... ;-P

  • 183. Data: 2010-09-12 22:55:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wicik r...@N...onet.pl ...

    > Przestań już trolować. Zluzuj.
    > Zrozum, że nie każdy jest narwańcem i niewielu popiera Twoje tezy,
    > postulaty. Argumentami o wieku dyskutantów, nie przekonasz do swoich
    > racji.

    i dlatego Exite nie potrafi podac tej ofdległosci, ktora niby utrzymuje?

  • 184. Data: 2010-09-12 22:55:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jotte t...@w...spam.wypad.polska ...

    > Przepraszam, że sie wtrącę, chociaż prawdę rzekłszy wcale nie mam za
    > co przepraszać.
    > Jakiej walki, co on tam "tępi"??
    > Że sobie idiota na swoim czytniku filtry maniacko ustawia?
    > Przecież to zwykły czubek, z tylu grup go pogonili, a tu znalazł
    > takich, co z nim gadają, to i siedzi.

    wiesz, ze wielu mowi tak o tobie?

  • 186. Data: 2010-09-12 22:55:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wicik r...@N...onet.pl ...

    > I co - jakiś dureń ustawił bez powodu 80?
    > Zastanów się jeszcze raz.

    no jak bez powodu
    przeciez mowi, ze susza!

  • 185. Data: 2010-09-12 22:55:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Problem w tym, że jeszcze nigdy ich nie widziałem w miejscu
    > niebezpieczenym. Zawsze stoją tam, gdzie łatwo się obłowić.

    npz dzis - zjazd z autostrady na nowy tomysl i oganiczenia ostrzegajace o
    koncu autostrady!

  • 187. Data: 2010-09-12 22:55:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Excite n...@n...pl ...

    > Szklanka może kogoś zaskoczyć bo nie wszystko da się przewidzieć. Ale
    > jak widzisz pojazd jadący przed tobą to musisz zakładać że może w każdej
    > chwili zacząć hamować jeśli nie chcesz wjechać mu w dupę. Tu nie ma co
    > zaskakiwać skoro widać że jedzie i widać w jakiej jest odległości.

    imo to jednak podejscie nowicjusza.
    nie jestes w stanie jezdzic tak, zeby nie przejechac wybiegajacego na droge
    łosia.

  • 188. Data: 2010-09-12 23:08:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Xns9DF1E63FFED4Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1 Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > wiesz, ze wielu mowi tak o tobie?
    Nikt. A na pewno nikt istotny.
    A wiesz, co ja myślę o takich jak ty?

    --
    Jotte

  • 189. Data: 2010-09-12 23:33:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > daj spokój Cavallino, toz to jedno z najbardziej nibezpiecznych miejsc na
    > drogach
    > Niebezpieczna, kolizjogenna trzypasmówka, te tragiczne skrzyzowania
    > bezkolizyjne i w ogole dupa blada.

    Może masz rację.
    W końcu zawsze może się zdarzyć jakiś myśliciel, który przeskoczy trzy
    bariery energochłonne, żeby sobie skrócić drogę na drugą stronę ulicy, a za
    punkt honoru uważa niekorzystanie z przejść podziemnych lub naziemnych.

  • 190. Data: 2010-09-13 09:00:44
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    wiadomości news:Xns9DF1E6AFED679budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > Wiele osób nie wie, ze wtakiej sytuacji trzeba mocno depnac a nie
    > delikatnie do pierwszego uruchomienia sie ABSu

    za wiki

    W pewnych sytuacjach system ABS wydłuża drogę hamowania np, gdy na
    nawierzchni o dobrej przyczepności znajduje się cienka warstwa luźna
    (np. liście, piasek, śnieg, błoto). W takiej sytuacji zablokowane koła
    przetarłyby słabą warstwę i nastąpiłoby zwiększenie siły hamowania, a w
    układzie z systemem ABS koło hamuje na warstwie o niższym współczynniku
    przyczepności