  • 11. Data: 2013-01-17 18:20:23
    Temat: Re: Znikające pliki..
    Od: Tomek <n...@o...pl>

    W dniu 2013-01-17 14:50, Trybun pisze:
    > Nawet nie ma takiej opcji do wyboru.

    Rzeczywiście:
    http://syncdroid.net/files_drupal/image/Hi%20Suite/H
    i-Suite2-2.png

  • 12. Data: 2013-01-18 14:13:02
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-17 18:20, Tomek pisze:
    > W dniu 2013-01-17 14:50, Trybun pisze:
    >> Nawet nie ma takiej opcji do wyboru.
    >

    > Rzeczywiście:
    > http://syncdroid.net/files_drupal/image/Hi%20Suite/H
    i-Suite2-2.png

    Jak napisałem że nie mam to znaczy że nie mam. Może chodzi o to że mój
    Hi to tylko Hi, bez 2.. Ale w sumie co ma herbatnik do wioattraka, -
    czyli symchronizacja kontaktów itp ze znikaniem plików multimedialnych
    podczas kopiowania treści z Windows na Android?

  • 13. Data: 2013-01-18 14:18:33
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-01-18 14:13, Trybun pisze:

> [...]
    > czyli symchronizacja kontaktów itp ze znikaniem plików multimedialnych
    > podczas kopiowania treści z Windows na Android?

    przeszukaj swoj lokalny komp. i sprawdz, czy tam tych plikow nie ma.

    nikt nie wie co tam masz poustawiane i jak w rzeczywistosci laczyles
    kompa z laptopem: jako mass storage (juz ktos sie o to pytal) czy
    poprzez program synchronizujacy HiSuite.
    Jesli znajdziesz te brakujace pliki u siebie na kompie, to masz
    ustawienia jakie sugerowalem Ci wczesniej (tylko o tym nie wiesz jeszcze).

  • 14. Data: 2013-01-18 14:38:51
    Od: Tomek <n...@o...pl>

> [...]
    > herbatnik do wioattraka, - czyli symchronizacja kontaktów itp ze
    > znikaniem plików multimedialnych podczas kopiowania treści z Windows na

    Bez jakiej 2? Piernik ma to, że jest synchronizacja, fakt, że nie
    multimediów, ale jest.

  • 15. Data: 2013-01-19 19:02:54
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-18 14:38, Tomek pisze:

    > Bez jakiej 2? Piernik ma to, że jest synchronizacja, fakt, że nie
    > multimediów, ale jest.

    Że to nie jest następna wersja tego programu - druga - 2.

  • 16. Data: 2013-01-19 19:03:50
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-18 14:18, AL pisze:

> [...]
    > Jesli znajdziesz te brakujace pliki u siebie na kompie, to masz
    > ustawienia jakie sugerowalem Ci wczesniej (tylko o tym nie wiesz

    Nie ma, przynajmniej ja ich nie mogłem znaleźć. I nic nie mam
    poustawiane. Tylko podłączyłem tablet do kompa, i po przez eksploratora
    Windows utworzyłem na zewnętrznej karcie pamięci folder i przekopiowałem
    do niego te pliki. Poza eksploratorem nie używałem żadnych innych programów.
    PS. w oknie "mój komputer" po podłączeniu tabletu pokazują się dwa
    nowe dyski - tablet i karta pamięci, a więc mass stroage.