  • Data: 2010-08-18 13:02:00
    Temat: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Ten obiektyw zoom 18-200 F/3.5-6.3 DC o wysokiej amplitudzie Sigma jest
    idealnym towarzyszem do lustrzanki cyfrowej Nikon. Dzięki jego
    niepodwarzalnej jakości EISA (European Imaging and Sound Association)
    nadała mu miano najlepszego obiektywu roku 2005-2006.
    Nadaje się on do większości ogniskowych teleobiektywu.
    Jego pokrycie antyrefleksyjne zmniejszającą odbicia i odblaski
    poprawiając zrównoważenie barw, jak i 2 szklane elementy
    niskodyspersyjne Special Low Dispersion (SLD) i 2 soczewki asferyczne
    znakomicie nadają się do korygowania zdjęć nawet przy dużym zakresie
    ogniskowych umożliwiając tym samym minimalizację aberracji i
    zmniejszenie fotografowanego podmiotu do kompaktowych rozmiarów. 18-200
    F/3.5-6.3 DC posiada znakomity wewnętrzny system nastawienia pozwalający
    na uniknięcie ruchów obrotowych przedniej części obiektywu,
    ułatwiając tym samym użycie okrągłego filtru polaryzującego i osłony
    tulipanowej. Dodatkowo obiektyw wyposażony jest w mechanizm
    zabezpieczający układ zoomu podczas ruchu.