  • Data: 2010-08-18 14:07:26
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.08.2010 15:38, Andrzej Libiszewski wrote:
> [...]
    _end.html

    > Kable audio od zawsze były elementem voodoo i w ogóle nie warto
    > przykładać do opisów żadnych normalnych kryteriów ;)

    Nie słyszysz różnicy w kablu zasilającym za 20 zł i takim za 200 zł?
    Stado słoni Ci musiało nadepnąć na uszy. Wiadomo, że kabel zasilający za
    500 zł ma bardziej mięsiste basy, ale nie przesycone, za to kabel za 700
    zł ma wypełniony środek i wysokie tony wysycone. Dźwięki przy kablu
    zasilającym za 1000 są bardziej aksamitne. Kable zasilające złocone
    bardziej nadają się do słuchania muzyki klasycznej, ponieważ środek jest
    mniej uwypuklony, a basy czystsze. Gdzie to voodoo? To przecież tylko
    samozadowolenie z wydanej kasy ;)

    --
    http://szumofob.eu