  • 1. Data: 2013-04-01 16:33:43
    Temat: Zmiana warunków a wypowiedzenie
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl>

    Jak wiadomo, następuje zmiana w prawie telekomunikacyjnym.
    Czy teraz wszystkie sieci itp wysla informacje o mozliwosci wypowiedzenia
    umow z tego tytulu ? A ze to zmiana narzucona z gory, beda mogli domagac sie
    propocjonalnie do czasu zwrotu "kary" ?

    Fantom
    ps. Chcialbym "zerwac" jedna z nowych umow (zycie niestety mnie do tego
    zmusilo), ale odszkodowania w calosci to raczej placici nie chce.
    Proporcjonalna czesc kary moge wiec zaplacic.

  • 2. Data: 2013-04-01 19:19:05
    Temat: Re: Zmiana warunków a wypowiedzenie
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > umow z tego tytulu ? A ze to zmiana narzucona z gory, beda mogli domagac
    > sie propocjonalnie do czasu zwrotu "kary" ?

    Wydaje mi sie, ze tego typu zmiany (od gorne) nie sa zmiana dokonana przez
    operatra. Czy zmiana bedzie dotyczyc np. wyzszej ceny? Lub okrojonego
    serwisu za ta sama kwote? To pewnie mozna by bylo dochodzic, bo podpisywales
    kontrakt na taka cene i taki serwis, zmiana nie moze wiec ciebie dotknac po
    podpisaniu. Jednak jesli zmiana nie powoduje okrojenia serwisu i zmiany
    ceny, to jak chcesz reklamowac?

> [...]
    > zmusilo), ale odszkodowania w calosci to raczej placici nie chce.
    > Proporcjonalna czesc kary moge wiec zaplacic.

    A nie mozna sie jakos dogadac z ludzmi tam prcujacymi, np. [poprzez
    obnizenie kontraktu czy w jakis inny sposob?
    Tam tez sa ludzie...