  • 11. Data: 2010-03-28 03:06:01
    Temat: Re: Zmiana biegów w górę - bez sprzęgła
    Od: AlF <s...@g...com>

    Marcin N wrote:
    > Wczoraj próbowałem zmieniać biegi w górę bez sprzęgła.
    >
    > Działa to znakomicie. Prawie nie ma szarpnięć, biegi wchodzą łatwo jak
    > ze sprzęgłem.
    >
    > Ciekawi mnie jednak, czy może to być szkodliwe na dłuższą metę dla
    > skrzyni biegów.

    mi znakomicie dziala w gore i w dol

  • 12. Data: 2010-03-28 11:39:45
    Temat: Re: Zmiana biegów w góre - bez sprzegla
    Od: "Marcin Gardela" <d...@g...pl>

    Barnaba wrote:

    > Hyhy, a jak taka gwarancja wyglada? :) Tak jak z Colgate, ze jak po
    > siedmiu dniach zlapie prochnice to mi szczenke wymieniom?

    Nie zartuj sobie, kiedys sie zastanawialem czy nie kupic oleju z
    gwarancja nieurywalnosci zebów od biegów 1-3. Niestety za gwarancje na
    wszystkie biegi trzeba bylo duzo doplacic.

    --
    Diobeu
    VFR 800

  • 13. Data: 2010-03-29 06:39:56
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AlF napisał(a):

    > mi znakomicie dziala w gore i w dol

    a wsteczny?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 14. Data: 2010-03-29 11:00:33
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >a wsteczny?

    Wsteczny do tylu
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 15. Data: 2010-03-30 05:03:19
    Od: AlF <s...@g...com>

    > Wsteczny do tylu

    wsteczny wchodzi jako nastepny po 5tce - jak w puszcze

  • 16. Data: 2010-03-30 10:32:04
    Od: Glub <g...@g...com>

    AlF <s...@g...com> wrote:

    > wsteczny wchodzi jako nastepny po 5tce - jak w puszcze

    Raketa?
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 17. Data: 2010-03-30 14:01:28