  • 21. Data: 2012-08-08 21:14:18
    Temat: Re: Złomy na drogach.
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 08.08.2012 09:38, s...@g...com pisze:
    > I zastanawiam się gdzie są te złomy.
    > Przecież taki złom to powinien co chwila psuć.
    niekoniecznie. Tak sobie siedzę dzisiaj pod "biedronką" i słucham jak te
    samochody kulają się po parkingu. mocny skręt kierownicą i słychać
    stukot. Przeguby kulowe się kończą. Panie co tam, przecież jeździ. Na
    trasie taki nie stanie. Wyjechał z parkingu, pozostawił plamę. O
    przepraszam, to nie plama oleju, po prostu mój samochód w taki sposób
    zaznacza swój teren. wprawdzie jedzie taki prosto, ale kierownice trzeba
    mieć skręconą lekko w prawo albo lewo, bo inaczej nie jedzie prosto.
    Podobnie z hamowaniem. każda oś inaczej, droga hamowania 150% sprawnego
    auta. Amorki? suchutkie, bo wyciekły do końca.
    To są owe złomy, albo zombie. jak do tego dojdzie kontrola spalin to
    kopciuchy powinny wylądować na złomach.
    To nie jest kwestia ani marki, ani nawet wieku. choć statystycznie można
    mówić o pełnoletnich volkswagenach zombie, bmw pospawanych z 2 kawałków,
    ale to stereotypy. Wszystko zależy jakie kto ma podejście, czy cokolwiek
    sam potrafi zrobić w aucie, czy ma to wszystko w d.....

    ToMasz

  • 22. Data: 2012-08-08 22:21:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 13:31:03 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie przeszkadza do czasu aż przeszkodzi.

    Eee tam,. 20 lat, rdza juz na wylot, siedzenia wysiedziane, silnik i
    skrzynia zuzyte ... ale jak ja znam to by jeszcze pare lat pojezdzila :-)

    > VIN-y sprawdzali? ;)

    Sami sobie ?

    J.

  • 23. Data: 2012-08-08 22:25:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-08 22:21, J.F. pisze:

    > Eee tam,. 20 lat, rdza juz na wylot, siedzenia wysiedziane, silnik i
    > skrzynia zuzyte ... ale jak ja znam to by jeszcze pare lat pojezdzila :-)

    Ta sierra to jakaś legenda - to ta, co amortyzator wymieniłeś jak
    wyszedł górą?

    > Sami sobie ?

    Jak czekałem na lawetę to z nudów różne rzeczy robiłem ;)

  • 24. Data: 2012-08-08 22:45:12
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > mocny skręt kierownicą i słychać
    > stukot. Przeguby kulowe się kończą.

    Albo pompa wspomagania.

    > Podobnie z hamowaniem. każda oś inaczej, droga hamowania 150% sprawnego
    > auta. Amorki? suchutkie, bo wyciekły do końca.

    Jakby wyciekly, to by skakal, skakal, skakal i przegladu by nie
    przeskoczyl;-).
    Moze i jezdzi gdzies troche zlomow, ale chyba wiekszosc to po prostu
    stare autka i juz. Mamy 2 samochody: 14 i 15 letnie, jak sie dba, to
    przeglady przechodza bez problemu. Jakbym zarabial za swoja robote tyle
    co Niemiec, to bycmoze kupowalbym nowy samochod co kilka lat. Narazie
    ani funduszy, ani tez zadnego powodu by zmieniac samochod, nie widze.
    Pismakom sie wydaje, ze wystarczy zadekretowac, ze samochod ma byc nowy
    i Polacy ustawia sie w kolejkach do dealerow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 25. Data: 2012-08-08 23:34:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 22:25:04 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Ta sierra to jakaś legenda - to ta, co amortyzator wymieniłeś jak
    > wyszedł górą?

    nie, w scierce zadnych amorow nie zmienialem ... i chyba nie bylo potrzeby,

    Poza tym zaden mi nie wyszedl gora, tylko normalnie tloczysko sie urwalo, a
    w kadecie to nawet w sumie nie wiem co, dosc ze przestal tlumic.
    Takie tam niemiecko-amerykanskie g* :-)

    > Jak czekałem na lawetę to z nudów różne rzeczy robiłem ;)

    Ale po co czekac na lawety, co to - samochodzik nie wytrzymuje pojazdu pod
    gore i postoju ? :-)

  • 26. Data: 2012-08-08 23:43:00
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-08-08 13:27, AL pisze:

    > folkswagen?
    > ;)

    folcwagen ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 27. Data: 2012-08-09 08:16:43
    Od: dddddd <d...@k...oplk>

    W dniu 2012-08-08 20:50, Cavallino pisze:

    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Deczko więcej zapewne.
    > Ale jakoś nie żałuję, co najwyżej tego, że nie kupiłem go jako 2 latka.

    chyba najbardziej opłaca się kupić 2-3 latka (jak się lubi nowe auta) ja
    za octavie II 3-letnią dałem 34000zł - nowa z tym silnikiem i
    wyposażeniem pewnie ok 80000zł. Ale i tak prawie we wszystkim ustępuje
    13-letniemu bmw kupionemu za 12000zł, w które na starcie włożę z 5000zł
    żeby doprowadzić do stanu mi odpowiadającego

    Lukasz

  • 28. Data: 2012-08-09 08:43:18
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 08.08.2012 22:45, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Jakby wyciekly, to by skakal, skakal, skakal i przegladu by nie
    > przeskoczyl;-).
    na przegląd jedzie sam dowód rejestracyjny wzbogacony o banknot 50zł
    > Moze i jezdzi gdzies troche zlomow, ale chyba wiekszosc to po prostu
    > stare autka i juz. Mamy 2 samochody: 14 i 15 letnie, jak sie dba, to
    > przeglady przechodza bez problemu.
    też mam staruszka, nie złoma. Tak jak pisałem, wiek auta nie jest
    warunkiem wystarczającym.
    > Jakbym zarabial za swoja robote tyle
    > co Niemiec, to bycmoze kupowalbym nowy samochod co kilka lat.
    Zarabiałbyś, jakby Twoi klienci mieli czym płacić. ale opiekuńcze
    państwo zabiera im kase w postaci podatków, za które funduje to i tamto,
    głównie leniuchom.

    ToMasz

  • 29. Data: 2012-08-09 10:03:15
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-08-08 19:01, Cavallino pisze:

> [...]
    6800 (liczę takie naprawy,

    > No patrz, a ja na moje 5 letnie przez 5 lat wydałem na naprawy 90 zł, teraz w
    perspektywie mam kolejne 200 zł.....

    Tylko, że wyciąłeś clue. Co za różnica, czy forsa poszła na samochód czy na naprawy?
    Ważne ile kosztuje per saldo za 1 km.

    Oczywiście nie tylko kosz jest ważny, ale tu akurat tylko o kosztach piszę.

  • 30. Data: 2012-08-09 10:05:12
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-08-08 20:50, Cavallino pisze:

    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Deczko więcej zapewne.

    Deczko, to ile: 2x? 3x?

    > Ale jakoś nie żałuję, co najwyżej tego, że nie kupiłem go jako 2 latka.

    Kupiłbys nówkę, wyszłoby 4x.

    Ale wcale nie dziwię się że jesteś zadowolony, tyle że z innych powodów, prawda?