  • 31. Data: 2011-09-27 15:02:59
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 14:55, szerszen pisze:

    > na Majorce "apartament", czyli zwykłe mieszkanie 80m2 w miejscowości
    > malutkiej, żadnym tam kurorcie 200 tys. euro + podatki
    > mieszkania w madrycie w okolicach tych 80-100m2 to też wydatki od 200
    > tys. euro w górę, także porównuj odpowiadające sobie oferty, a nie
    > dowolnie wybrane

    Proszę bardzo:
    http://www.gabinohome.com/pl/advert/83745
    http://www.gabinohome.com/pl/advert/110762
    http://www.gabinohome.com/pl/advert/114461

    A teraz znajdź mi podobne oferty w Warszawie i pod Warszawą.
    Np. 100mk2 mieszkanie w Warszawie za 350kPLN.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 32. Data: 2011-09-27 15:04:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-27 14:49, AZ pisze:

    > Uwielbiam Twoje posty zaczynajace sie od "Wolne zarty"...

    A ja nadal czekam na dane statystyczne potwierdzające Twoje teorie
    na temat skutków wprowadzenia obowiązku jazdy 24h, czy też
    udowodnienia tezy, że jak było widać światła to był to motocykl.

    > Nie zauwazyles ironii w zdaniu powyzej?

    Nie, no skąd. Pewnie powinienem smileya przykleić to byłbyś
    szczęśliwszy i lepiej by Ci się czytało.

    > Czy po prostu siadles do usenetu z wojowniczym
    > nastawieniem (jak zwykle)?

    Widzę, że zamiast poszukać materiałów wolisz bawić się w jakieś
    personalne wycieczki - baw się dobrze.

  • 33. Data: 2011-09-27 15:07:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 13:52, Adampio wrote:

    > A jaki to ma zwiazek z wiekiem samochodów w Polszcze? =:-0
    >
    > Poza tym sam sobie jestes winien, ja kupiłem przed eurozakazem ponad 100
    > żarówek 100W

    Cukru i węgla też trzeba było..

    W życiu żarówki 100w nie potrzebowałem, o co to całe halo?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 34. Data: 2011-09-27 15:11:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-27, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > A ja nadal czekam na dane statystyczne potwierdzające Twoje teorie
    > na temat skutków wprowadzenia obowiązku jazdy 24h, czy też
    > udowodnienia tezy, że jak było widać światła to był to motocykl.

    Masz zbyt ograniczone myslenie by to ogarnac. Nie bede probowal.

    > Nie, no skąd. Pewnie powinienem smileya przykleić to byłbyś
    > szczęśliwszy i lepiej by Ci się czytało.

    Smileye sa dla slabo rozgarnietych ktorzy nie potrafia zauwazyc zartu
    lub ironii w slowach, Ty nie zauwazyles.

    > Widzę, że zamiast poszukać materiałów wolisz bawić się w jakieś
    > personalne wycieczki - baw się dobrze.

    Ja? Ja poszukuje w kazdym poscie czegokolwiek zeby skwitowac to "wolne
    zarty" i sie przyjebac? Ochlon.

    --
    Artur

  • 35. Data: 2011-09-27 15:14:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-27, kamil <k...@s...com> wrote:

    > W życiu żarówki 100w nie potrzebowałem, o co to całe halo?

    A 60W? Bo od 1.09.2011 ograniczono sprzedaz zarowek 60W. Za rok nie
    kupisz juz nawet 40 czy 25W.

    --
    Artur

  • 36. Data: 2011-09-27 15:20:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 14:02, DoQ wrote:

> [...]
    >
    > A teraz znajdź mi podobne oferty w Warszawie i pod Warszawą.
    > Np. 100mk2 mieszkanie w Warszawie za 350kPLN.

    Daleko nie szukając, za milion PLN w Warszawie kupisz mieszkanie w
    bloku, ew ceglanym developerskim paskudztwie. Za to samo w stolicy
    Szkocji masz:

    http://www.rightmove.co.uk/property-for-sale/propert
    y-35185334.html
    http://www.rightmove.co.uk/property-for-sale/propert
    y-16311126.html
    http://www.rightmove.co.uk/property-for-sale/propert
    y-34516877.html

    Przy czym te 180-200tyś funtów jest bez problemu osiągalne dla
    pracującej pary po studiach, o bańce zdolności kredytowej w Polsce
    przeciętny Kowalski może pomażyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 37. Data: 2011-09-27 15:22:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > A teraz znajdź mi podobne oferty w Warszawie i pod Warszawą.
    > Np. 100mk2 mieszkanie w Warszawie za 350kPLN.

    chyba euro, żaden problem

    ale żeby było jak chcesz
    http://otodom.pl/mieszkanie-warszawa-bialoleka-95m2-
    3-pokoje-399000-pln-id10215675.html
    http://otodom.pl/mieszkanie-warszawa-rembertow-80m2-
    3-pokoje-350000-pln-id9077513.html

    a mój braciak kupił prawie 100metrowe na gocławiu za trochę więcej, bo 450
    tysi, także się da jak widzisz, tylko trzeba poszukać ;)

  • 38. Data: 2011-09-27 15:22:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-27 15:11, AZ pisze:

    > Masz zbyt ograniczone myslenie by to ogarnac. Nie bede probowal.

    Przykro - podałem Ci nawet jakiś czas temu linki do materiałów,
    które mógłbyś wykorzystać, nawet ze wskazaniem jakich jeszcze
    informacji potrzebujesz. Jednak nie, Ty wolisz coś sobie pogadać
    o moim ograniczonym myśleniu. Typowe i jakoś mnie nie dziwi.

    > Smileye sa dla slabo rozgarnietych ktorzy nie potrafia zauwazyc zartu
    > lub ironii w slowach,

    Tak, słyszałem o tym i nawet się sprawdziło. Świetnie :)

    > Ty nie zauwazyles.

    A co Ty możesz o tym wiedzieć?

    > Ja? Ja poszukuje w kazdym poscie czegokolwiek zeby skwitowac to "wolne
    > zarty" i sie przyjebac?

    Na to wygląda. Ciekawe co tym razem się Tobie nie spodoba.

    > Ochlon.

    Byłeś już na spacerze? Meliska?

  • 39. Data: 2011-09-27 15:25:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-09-2011 15:20, kamil pisze:

> [...]
    > Przy czym te 180-200tyś funtów jest bez problemu osiągalne dla
    > pracującej pary po studiach, o bańce zdolności kredytowej w Polsce

    O to dokładnie chodzi. Tak więc jak policzysz wydatki na żywność,
    ubrania, paliwo i absurdalny kredyt na absurdalną nieruchomość to
    okazuje się że nowy samochód będzie daleko w kolejce...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 40. Data: 2011-09-27 15:26:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 14:14, AZ wrote:

    > A 60W? Bo od 1.09.2011 ograniczono sprzedaz zarowek 60W. Za rok nie
    > kupisz juz nawet 40 czy 25W.

    A za trzy lata będę siedzieć przy ognisku.

    Coś jest konkretnego nie tak w halogenach czy żarówkach energooszczędnych?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net