  • 261. Data: 2011-09-28 15:20:39
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:10, Jarek Andrzejewski wrote:

    > ale już od 10 lat nie widać dużego spadku:
    > http://ec.europa.eu/transport/road_safety/pdf/observ
    atory/historical_evol_popul.pdf

    Ze 117 na 61? Spadek dużo większy, niż wcześniejszy z 170 na 117, czy ty
    przypadkiem zatrzymałeś się na drugiej klasie szkoły podstawowej?

    > Nie. Przestajemy błędnie sądzić, że zmiana warunków nie wpływa na
    > zachowanie kierowców.

    Jak dotąd nikt tak nie twierdzi, ty za to uważasz że spadek o 46% to
    "nie widać dużego" w stosunku do wcześniejszego spadku o 27% w ciągu
    dekady.

    Powiedz, masz maturę?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 262. Data: 2011-09-28 15:22:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:07, SW3 wrote:

    > Ale ofiar śmiertelnych czy rannych?
    > Bo jeśli maleje ilość ofiar śmiertelnych a zwiększa się rannych to chyba
    > jest to najlepszy dowód przeciwko Twoim twierdzeniom.

    Naprawdę muszę po raz kolejny wklejać te same statystyki? Czytasz wogóle
    to, na co odpowiadasz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 263. Data: 2011-09-28 15:23:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:13, DoQ wrote:

    > 1991 r. - 130.000 kolizji, 65.000 rannych, 8000 zabitych
    > 2010 r. - 416.000 kolizji, 49.000 rannych, 4000 zabitych
    >
    > Wystarczy?

    Pewnie zaraz następny stwierdzi, że spadek zgonów o połowę to "nie widać
    dużego".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 264. Data: 2011-09-28 15:24:23
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Czyli Korwin nic nie obiecuje? Skoro nie obiecuje, to po co pcha się do
    > rządzenia?

    Obiecuje. Oczywiście że obiecuje. I słowa tego używa otwarcie.
    Podaje przykłady istniejacego bezsensu i obiecuje to zmienić.
    Tym się różni od obecnych "polityków" że on pokazuje _debilizm_ obecnej
    sytuacji i obiecuje to zmienić a oni pokazują obecną sytuację jako już
    prawie szczęśliwość pełną i obiecują, że będzie jeszcze lepiej. Dla
    przypomnienia: socjalizm już mieliśmy a byliśmy na najlepszej drodze do
    osiągnięcia pełnej nirvany czyli komunizmu. Tylko jeszcze troszkę wyrzeczeń,
    jeszcze chwilka z kiszką z papieru i czekoladą z trocin i już miało być
    kolorowo.... Też nam to obiecywali.

  • 265. Data: 2011-09-28 15:25:25
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 13:51:02 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Własciciel pospawanego z trzech kulturę techniczną ma raczej niezbyt
    >rozwiniętą. Zużyty katalizator zastąpi kawałkiem rury, przegląd zrobi u
    >szwagra za flaszkę, tak wygląda rzeczywistość.

    A światła Komisja Europejska to zmieni przy pomocy niezliczonych
    dyrektyw. Amen.

  • 266. Data: 2011-09-28 15:28:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-09-2011 15:23, kamil pisze:

    > Pewnie zaraz następny stwierdzi, że spadek zgonów o połowę to "nie widać
    > dużego".

    Interesujący jest spadek ilości rannych. Spadek tego wskaźnika z 1/2 do
    1/8 to też niewiele przecież. Ale co tam, Korwin i Polak wie lepiej.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 267. Data: 2011-09-28 15:29:12
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 14:11:36 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Żyjesz w społeczeństwie, w zamian za bezpieczne ulice, opiekę medyczną i
    >edukację płacisz do wspólnej kasy, z której inni korzystają na swój sposób.
    >
    >Alternatywą jest jaskinia bez prądu i leczenie się ziołami.

    No tak, to przecież oczywiste, że gdy zlikwiduje się przymus NFZ, to
    elektrownie znikną, domy się zawalą, wszyscy lakarze zapomną w
    mgnieniu oka wiedzę z 6 lat studiów, a firmy farmaceutyczne w
    fabrykach rozpoczną uprawy ziół.
    I Ty mi zarzucasz, że w dyskusji nie opieram się na faktach?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 268. Data: 2011-09-28 15:29:25
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Nie chciałbyś pracować przy biurku oświetlonym 100000 luksów,
    > zapewniam.

    O tym, to wie każdy, kto choć raz spróbował czytać książkę w pełnym
    słońcu np. na plaży.

  • 269. Data: 2011-09-28 15:29:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 15:11, kamil pisze:

> [...]
    > edukację płacisz do wspólnej kasy, z której inni korzystają na swój sposób.

    Ummm... Fundowanie wymiany samochodu na nowy to wg. ciebie to samo, co
    opieka medyczna?

    Ty może jednak pilnie skorzystaj z tej opieki medycznej, bo bredzisz
    koszmarnie.

  • 270. Data: 2011-09-28 15:30:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:29, Jarek Andrzejewski wrote:

> [...]
    > fabrykach rozpoczną uprawy ziół.
    > I Ty mi zarzucasz, że w dyskusji nie opieram się na faktach?

    Ty masz poważne problemy z liczeniem na poziomie drugiej klasy
    podstawówki, a co dopiero zrozumieniem jak działa skomplikowany
    mechanizm nowoczesnego społeczeństwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil