  • 271. Data: 2011-09-28 15:30:45
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-09-2011 15:24, CeSaR pisze:

    > Obiecuje. Oczywi?cie ?e obiecuje. I s?owa tego u?ywa otwarcie.
    > Podaje przyk?ady istniejacego bezsensu i obiecuje to zmieni?.

    I Ty mu wierzysz?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 272. Data: 2011-09-28 15:30:51
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

    > A kto płaci za leczenie palaczy, alkoholików, utrzymywanie
    > bezrobotnych i zasiłki dla samotnych rodziców?

    Żarówki szkodliwe, ale papierosy i wóda to już nie? Ciekawe dlaczego UE
    nie zabroni sprzedaży jednych i drugich?

  • 273. Data: 2011-09-28 15:31:01
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 15:13:17 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >1991 r. - 130.000 kolizji, 65.000 rannych, 8000 zabitych
    >2010 r. - 416.000 kolizji, 49.000 rannych, 4000 zabitych
    >
    >Wystarczy?

    podaj źródło, proszę.

  • 274. Data: 2011-09-28 15:32:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:29, Andrzej Lawa wrote:

    > Ummm... Fundowanie wymiany samochodu na nowy to wg. ciebie to samo, co
    > opieka medyczna?

    Osobiście wolę zafundować nowy samochód ciężko pracującej rodzinie, niż
    palącemu na własne życzenie po dwie paczki dziennie żulowi na zasiłkach.

    > Ty może jednak pilnie skorzystaj z tej opieki medycznej, bo bredzisz
    > koszmarnie.

    A ty zaszyj się w jaskini bez dostępu do internetu. Ciebie przestaną
    wykorzystywać, reszta świata odetchnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 275. Data: 2011-09-28 15:33:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 14:47, kamil pisze:

    > W Polsce nawet przypiekanie pięt nad ogniem niczego nie zmieni, ale na
    > szczęście UE to nie tylko polska.

    Czy mógłbyś, chamie, ze stosownym szacunkiem odnosić się do własnego (?)
    kraju?

    > Zakazane jest we wszystkich krajach i w większości działa dobrze.
    >
    > Dlaczego?

    > To, że Polacy we krwi mają robienie wszystkiego na przekór władzy,
    > przepisom i prządkowi to też żadna tajemnica.

    Czyli uważasz, że zakazy należy wprowadzić, bo... Polacy są buraki i
    zakazów nie przestrzegają...

    I ty się dobrze czujesz?

    > A ja widziałem kulawego biegacza, tylko jak to ma się do ogółu milionów
    > samochodów?

    A ile miał lat?

    > Ah, teraz będziemy czepiać się gramatyki z braku argumentów. Ot, usenet.

    Ortografii, jeśli już.

    > I nikt z tych myślących ludzi nie pokusił się o obliczenie tej
    > zależności i opublikowanie? Czy też może lobby ich przekupiło?

    Obliczył o opublikował. W formie ceny na półce.

  • 276. Data: 2011-09-28 15:33:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > podaj źródło, proszę.

    Policja?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 277. Data: 2011-09-28 15:34:10
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Popatrz na wyniki tych formacji przez ostatnich 20 lat.

    Niestety wyniki znam. Dla mnie JKM nie musi byc preziem mniejszym albo
    większym. Wystarczylo by zeby byl w tym okraglym cyrku i raz na jakis czas
    podal kilka swoich przykladow po to, zeby ludzie zaczeli widziec roznice. Bo
    poki co sa karmieni belkotem mowiacych dokladnie to samo politykow, ktorzy
    roznia sie od siebie nazwa (chwilowa) swojej partii i opinia czy brzoza
    mogla czy nie mogla, czy hanba czy nie hanba. I akurat na ten temat ty
    powinienes miec sporo do powiedzenia bo nie raz podkreslasz swoj wiek. Wiec
    pamietasz, ze od 20 lat z gorką co jakis czas mamy nie wybory a publiczny
    festyn "na okoliczność" ktory tak naprawde niczego niw zmienia.
    Reasumujac te przydluga wypowiedz nie na temat grupy - gdybym mial sie
    sugerowac dotychczasowymi wynikami i w zwiazku z tym glosowac albo na po
    albo na pis to z czystym sumieniem moge rzucic moneta. Albo mojemu
    dwuletniemu synowi dac olowek i kartke i niech sobie cos zaznaczy. Wyjdzie
    na to samo.

  • 278. Data: 2011-09-28 15:34:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Ty masz poważne problemy z liczeniem na poziomie drugiej klasy
    > podstawówki, a co dopiero zrozumieniem jak działa skomplikowany
    > mechanizm nowoczesnego społeczeństwa.

    Spoleczenstwa lemingow? Moze Ty lubisz byc marionetka ladowana z kazdej
    strony, jednak u wiekszosci ludzi dziala instynkt obronny.

    --
    Artur

  • 279. Data: 2011-09-28 15:35:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:34, AZ wrote:

    > Spoleczenstwa lemingow? Moze Ty lubisz byc marionetka ladowana z kazdej
    > strony, jednak u wiekszosci ludzi dziala instynkt obronny.

    Większość spędza całe dnie oglądając tańce z gwiazdami i czyta średnio
    0.7 książki na rok. Nie posądzam ich o posiadanie jakichkolwiek
    instynktów ponad jedzenie, wydalanie i rozmnażanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 280. Data: 2011-09-28 15:35:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 12:16:42 +0200 osobnik zwany Jarek
    Andrzejewski wystukał:

    > Nazwisko kandydata, którego popieram? Nieodmiennie popieram kandydatów z
    > partii wolnorynkowych (UPR, teraz także KNP). Jeszcze nie wiem, kogo z
    > listy
    > http://expressilustrowany.pl/komitet-wyborczy-nowa-p
    rawica-janusza-
    korwin-mikke,artykul.html?material_id=4e5fd0549a22dd
    1469000000
    > poprę tym razem.

    a to ci co nie umieli się na listach podpisać?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?