  • 181. Data: 2011-09-28 13:02:34
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil" <

    > Obrażasz moją inteligencję próbując przepchnąć takie bzdury jako
    > argument.

    Nie wiem jak tam twoja inteligencja ale widzę co widzą moje oczy, na
    światle pewnie mniej się znam, choć z zamiłowania jestem grafikiem,
    potrafię jednak zauważyć znaczną róznicę pomiędzy światłem jakie daje
    jedna normalna żarówa 100W a dwiema _markowymi_świetlówkami Philips
    każda po 25W. Nie potrzeba tu żadnej inteligencji, zapraszam do mnie do
    mieszkania - przekonasz się naocznie o czym napisałem.

  • 182. Data: 2011-09-28 13:06:50
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 13:02:14 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Głupotą jest brak wyobraźni i traktowanie zasad bezpieczeństwa jako
    >ataku na wolność.

    ale dlaczego sądzisz, że ktoś dobrowolnie nie skorzystałby z tych
    urządzeń?

    >Uderz z całej siły głową w ścianę, najpierw w kasku, a później bez niego
    >i opisz skutki.

    a Ty zrób to samo przy prędkości, powiedzmy, 40 km/h.
    I skąd czerpiesz pewność, że ten bez kasku nie będzie jechał wolniej i
    w ogóle do wypadku nie dojdzie?

    Dodam jeszcze (w zasadzie mogłem od razu): nie czuję się w obowiązku
    kontrolować i decydowac o tym, jak ktokolwiek mi obcy dba o swoje
    zdrowie i jak zamierza się leczyć. To jest sprawa między nim, a jego
    lekarzem, a nie moja.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 183. Data: 2011-09-28 13:09:13
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

    > Znaczy się jeśli milion domów zamiast 500w na oświetlenie zużyje 100,
    > to potrzeba... sam sobie policz o ile mniej potrzeba, będziesz mieć
    > zajęcie.

    Zwykła żarówa to koszt ok 1,5zł energooszczędna jest ok 20 razy droższa.
    Jesli jest ok 20 razy droższa, to widocznie do jej wyprodukowania zużyto
    20 razy więcej energii - jeśli w każdym z miliona domów jest z 10
    żarówek a koszt wyprodukowania 10 milionów świetlówek pochłania 20 razy
    więcej energii to jaki bilans otrzymujemy?

    ps. ale wiesz, że świetlówka podczas rozruchu pobiera więcej pradu niż
    zwykła żarówa i w pomieszczeniach gdzie wchodzisz na krótki okres czasu
    (u mnie np. toaleta) zuzywasz więcej energii niż przy tradycyjnej
    żarówie?

  • 184. Data: 2011-09-28 13:10:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 10:30:31 +0100, kamil napisał(a):

    > I tak robię już trzecie wybory z rzędu, śmieszą mnie za to ludzie
    > (...) chociaż poproszeni nie potrafią jednego wartego uwagi
    > nazwiska podać.

    Wiesz, ja mam zycie, nie spedzam calej doby przed komputerem.

    Po raz kolejny zaglosuje na ludzi UPR (tym razem z zacisnietymi zebami, bo
    sprzymierzyli sie z osobami pokroju Bosaka).

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 185. Data: 2011-09-28 13:13:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > ale dlaczego sądzisz, że ktoś dobrowolnie nie skorzystałby z tych
    > urządzeń?

    Nie sądzę. Gdyby tak było to Korwin przeszedłby chociaż przez próg, a
    tak widać większość ma gdzieś jego teorie w temacie wolności.

    > a Ty zrób to samo przy prędkości, powiedzmy, 40 km/h.

    Przy 40km/h kask mi zaszkodzi, serio?

    > I skąd czerpiesz pewność, że ten bez kasku nie będzie jechał wolniej i
    > w ogóle do wypadku nie dojdzie?

    Chcesz powiedzieć, że zanim wprowadzono nakaz jazdy w pasach, w kaskach,
    czy też wyposażono samochody w airbagi to wypadków nie było, bo wszyscy
    jeździli wolno i świadomie? LOL.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 186. Data: 2011-09-28 13:13:50
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "MarcinJM" <

    > I wiemy jak to sie skonczylo.

    Wiemy, jest bezrobocie...

    ps. w Grecji o ile mnie pamięć nie myli był kapitalizm? I we Włoszech?
    Hiszpanii?

  • 187. Data: 2011-09-28 13:23:17
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Tue, 27 Sep 2011 15:12:23 +0100, kamil wrote:

    > Nawet przez chwilę nie zwątpiłem, że na PMS trafia elita intelektualna
    > społeczeństwa, sami bogaci, przewidujący i piękni.

    To ma być jakaś twórczo ironiczna próba opisania również mnie?

    --
    pozdrawiam

  • 188. Data: 2011-09-28 13:23:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarek,

    > Nazwisko kandydata, którego popieram? Nieodmiennie popieram kandydatów
    > z partii wolnorynkowych (UPR, teraz także KNP). Jeszcze nie wiem, kogo
    > z listy
    > http://expressilustrowany.pl/komitet-wyborczy-nowa-p
    rawica-janusza-korwin-mikke,artykul.html?material_id
    =4e5fd0549a22dd1469000000
    > poprę tym razem.

    Czyli uparcie marnujesz swój głos w wyborach...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 189. Data: 2011-09-28 13:30:16
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 13:13:13 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Chcesz powiedzieć, że zanim wprowadzono nakaz jazdy w pasach, w kaskach,
    >czy też wyposażono samochody w airbagi to wypadków nie było, bo wszyscy
    >jeździli wolno i świadomie? LOL.

    A czy Ty chcesz powiedzieć, że po wprowadzeniu tych nakazów liczba
    wypadków i ofiar spadła gwałtownie?

    A to, że każdy dostosowuje prędkość i sposób jazdy do zaakceptowanego
    przez siebie poziomu ryzyka jest faktem. Jeśli wie, że jedzie
    bezpieczniejszym samochodem, to będzie skłonny jechać nieco szybciej.
    Być może nie będzie nawet zdawał sobie z tego sprawy.

    Tu jest przykład eksperymentu badającego zależność prędkości od
    szerokości pasów ruchu:
    http://www.arlingtonva.us/Departments/CPHD/forums/co
    lumbia/pdf/lane_width.pdf
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 190. Data: 2011-09-28 13:30:53
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 13:13:50 +0200, "Przemysław Czaja"

    >ps. w Grecji o ile mnie pamięć nie myli był kapitalizm?

    kiedy? :-)