  • 171. Data: 2011-09-28 12:45:05
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 11:43, Jarek Andrzejewski wrote:

> [...]
    >
    > Poza tym: to nie koński wyścig, a stawką jest mój i mojej rodziny
    > (dobro)byt.
    > Banda Czworga (i wszelkiej innej maści lewicowcy) już udowodniła, że
    > nasze cele są sprzeczne, więc na nich nie głosuję.
    >
    > Przyznam się, że nie rozumiem: chcesz przekonać mnie, żebym nie
    > popierał ludzi wyznających podobne do moich poglądy, bo większość
    > popiera kogo innego? Zdajesz sobie sprawę, że taki argument może
    > działać wyłacznie na ludzi, którzy nie mają własnych poglądów?
    > Nie mogę zatem się powstrzymać od przypomnienia: Hitlera też wybrała

    Przekonywać nie mam do niczego zamiaru, dziwi mnie po prostu co kieruje
    ludźmi odrzucającymi jednych populistów w imię innych populistów
    wykrzukujących głodne hasełka nie mające szans na sprawdzenie się w
    realnym życiu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 172. Data: 2011-09-28 12:46:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-09-2011 12:41, kamil pisze:

    > Nie dotrze. Powiedz Norwegowi czy Niemcowi "użyj oszczędną żarówkę",
    > ucieszy się z dołożenia kolejnej cegiełki do czystego środowiska.
    > Powiedz to polakowi, a nazwie cię idiotą i pojedzie swoim 15-letnim
    > trupem 500 metrów do sklepu biadoląć po drodze na korki, lobby cyklistów
    > i cały ten głupi świat, który uwziął się na biednego Kowalskiego.

    Ew. podjedzie do lasu wywalić porcję śmieci, bo wywóz przecież kosztuje
    parę złotych

    > Mentalności niestety nie zmienisz tak łatwo.

    Dlatego nie próbuj nawet ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 173. Data: 2011-09-28 12:47:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 11:46, DoQ wrote:

    > Ew. podjedzie do lasu wywalić porcję śmieci, bo wywóz przecież kosztuje
    > parę złotych

    > Dlatego nie próbuj nawet ;)

    Nie zawsze się zgadzamy, ale czasem aż za bardzo. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 174. Data: 2011-09-28 12:49:59
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 11:23:39 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Student, muzyk, technik turystyki (?!?) i etnolog, ludzie którym mogłbym
    >bez mrugnięcia okiem powierzyć kierowanie państwem.

    A jakie kwalifikacje ma np. entomolog i historyk, który nawet, o ile
    wiem, nie pracował w zawodzie?

    BTW: jakich kwalifikacji byś oczekiwał zatem od kandydatów?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 175. Data: 2011-09-28 12:53:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 11:49, Jarek Andrzejewski wrote:

    > A jakie kwalifikacje ma np. entomolog i historyk, który nawet, o ile
    > wiem, nie pracował w zawodzie?
    >
    > BTW: jakich kwalifikacji byś oczekiwał zatem od kandydatów?

    Rozumiem, że pozwolisz leczyć swoje dziecko muzykowi, który nie pracował
    nigdy w zawodzie i obiecuje, że zna się na infekcjach dróg moczowych?

    Zatrudnisz też do pracy managera działu sprzedaży, który co prawda
    kończył politologię i nigdy nic nie sprzedał, ale obiecał że ma pomysł
    na trzykrotne zwiekszenie obrotów?

    Przestańmy traktować polityków jak kosmitów, a zacznijmy jak ludzi,
    których pracodawcy-podatnicy zatrudniają do wykonania konkretnej pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 176. Data: 2011-09-28 12:54:08
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 12:42:24 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Tak, a kto później będzie leczył efekty tej głupoty?

    co jest głupotą? Zapinanie pasów, założenie kasku i instalacja
    barierki na balkonie?
    A skąd pewność, że ten, kto nie skorzysta z tych dobrodziejstw będzie
    wymagał kosztowniejszego (albo jakiegokolwiek) leczenia niż ten, kto
    skorzysta?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 177. Data: 2011-09-28 12:55:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 11:45:05 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

> [...]
    >ludźmi odrzucającymi jednych populistów w imię innych populistów
    >wykrzukujących głodne hasełka nie mające szans na sprawdzenie się w

    Właśnie tu tkwi różnica: ja wiem, że zasady wolnego rynku działają
    znacznie lepiej (dla ludzi) niż socjalizm, a Ty (jeszcze?) nie.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 178. Data: 2011-09-28 12:59:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-09-2011 12:47, kamil pisze:
    > Nie zawsze się zgadzamy, ale czasem aż za bardzo. ;)

    Grunt to zachować względną kulturę ;)
    Co do Andrzeja Ławy, to wg. niego niemal każdy adwersarz jest wrogiem,
    którego należy zbluzgać i nienawidzieć. Zarzucił mi hipokryzję, gdyż po
    wymianie argumentów nadal go pozdrawiałem ;) Ot Polska moherkowa
    mentalność ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 179. Data: 2011-09-28 13:01:26
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 11:53:19 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Rozumiem, że pozwolisz leczyć swoje dziecko muzykowi, który nie pracował
    >nigdy w zawodzie i obiecuje, że zna się na infekcjach dróg moczowych?

    nie.
    Ale nie odpowiedziałeś: czy kwalifkacje historyka czy entomologa (albo
    robotnika-elektryka) uważasz za wystarczające?

    >Zatrudnisz też do pracy managera działu sprzedaży, który co prawda
    >kończył politologię i nigdy nic nie sprzedał, ale obiecał że ma pomysł
    >na trzykrotne zwiekszenie obrotów?

    no przecież piszę: Bandy Czworga nie poprę!

    >Przestańmy traktować polityków jak kosmitów, a zacznijmy jak ludzi,
    >których pracodawcy-podatnicy zatrudniają do wykonania konkretnej pracy.

    właśnie. A skoro nie widzę, żeby tę pracę dobrze wykonał ktokolwiek z
    obecnie rządzącej partii - to jej nie popieram.

    A i skoro wierzę, że konkretną pracę polegającą na zmniejszeniu
    aparatu państwowego (oczywiście wraz z częścią podatków i zadaniami,
    które teraz wykonuje, a które wolałbym wykonywać sam) dobrze wykonają
    kandydaci - podobnie jak ja - przekonani, że wolny rynek jest lepszy,
    to na nich zagłosuję.
    I tyle.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 180. Data: 2011-09-28 13:02:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > co jest głupotą? Zapinanie pasów, założenie kasku i instalacja
    > barierki na balkonie?

    Głupotą jest brak wyobraźni i traktowanie zasad bezpieczeństwa jako
    ataku na wolność.

    > A skąd pewność, że ten, kto nie skorzysta z tych dobrodziejstw będzie
    > wymagał kosztowniejszego (albo jakiegokolwiek) leczenia niż ten, kto
    > skorzysta?

    Uderz z całej siły głową w ścianę, najpierw w kasku, a później bez niego
    i opisz skutki.

    Pozdrawiam
    Paweł