  • 141. Data: 2011-09-28 11:30:31
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 08:22, Jarek Andrzejewski wrote:

    > nie ma obowiązku głosowania. Jeśli nie wiesz, co dla Ciebie jest
    > dobre, to może lepiej powstrzymaj się od narzucania skutków tej
    > niewiedzy innym?

    I tak robię już trzecie wybory z rzędu, śmieszą mnie za to ludzie
    wierzący, że akurat tym razem coś zmienią i bojkotujący większość
    kandydatów, chociaż poproszeni nie potrafią jednego wartego uwagi
    nazwiska podać.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 142. Data: 2011-09-28 11:34:23
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 10:19:54 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Jaki cukier? Od kilku lat kupuję go w podobnej cenie (biorąc pod uwagę
    >inflację oczywiście).

    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,9235238,Ceny_cuk
    ru_rosna__Polacy_masowo_go_wykupuja.html
    przedostatni akapit

  • 143. Data: 2011-09-28 11:36:37
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 10:21:03 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Nie płacę, lubię za to zabrać dziecko do pachnącego trawą parku, zamiast
    >wdychać smród elektrowni i spaliny 15-letnich trupów, bo przecież te

    więc dlaczego nie popierasz energetyki jądrowej albo limitów zużycia
    prądu (prąd na kartki? :-) tylko akurat chcesz zakazu żarówek?
    Jak chcesz zapobiec temu, żeby właczył 5 świetlówek po 20W zamiast
    żarówki 100W, skoro to tak Ci szkodzi?

    >Coś ci to mówi?

    o Tobie - tak
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 144. Data: 2011-09-28 11:37:17
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 10:30:31 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >I tak robię już trzecie wybory z rzędu, śmieszą mnie za to ludzie

    dziękuję

  • 145. Data: 2011-09-28 11:41:06
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 11:34:23 +0200, Jarek Andrzejewski

    a jak ktoś lubi, albo ma kłopoty ze snem :-)
    http://www.ppr.pl/artykul-rynek-cukru-w-unii-europej
    skiej-90188-dzial-2387.php
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 146. Data: 2011-09-28 11:42:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 10:36, Jarek Andrzejewski wrote:

> [...]
    > prądu (prąd na kartki? :-) tylko akurat chcesz zakazu żarówek?
    > Jak chcesz zapobiec temu, żeby właczył 5 świetlówek po 20W zamiast

    Skąd wiesz, co popierasz i po co normalny człowiek miałby włączać 5
    świetlówek dających tyle samo światła każda, co jedna żarówka?

    Masz problem ze wzrokiem, a nie oświetleniem.

    > o Tobie - tak

    Przepraszam, zapomniałem przez chwilę, że to PMS. Cały świat potrafi się
    dla własnego dobra dostosować, ale tutejsza elita dostrzega powiązania i
    spiski, na które 95% część idiotów w społeczeństwie jest ślepa.

    Co ciekawe - pozostałe 95% twierdzi to samo o sobie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 147. Data: 2011-09-28 11:44:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 10:37, Jarek Andrzejewski wrote:

    > dziękuję

    Proszę. Podasz to nazwisko, czy też nakrzyczałeś i udajesz, że to nie ty?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 148. Data: 2011-09-28 11:45:13
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

    > Mam na biurku enegrooszczędną 9w, a ksiązki czytam przy nocnej lampce
    > 7w. Papierowe i te na czytniku ebooków czyta się wyśmienicie, średnio
    > do poduszki coś koło 100 stron wchłaniam codziennie.
    >

    > Problemy ze wzrokiem rozwiązuje się u okulisty, a nie oświetleniem z
    > działki.

    To czytaj sobie dalej przyjacielu przy 7W a zapewniam, że nawet okulista
    za kilka lat już nic nie będzie mógł zrobić, czego absolutnie Ci nie
    życzę...ach ta młodość ;-)

  • 149. Data: 2011-09-28 11:49:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 11:21, kamil pisze:

    > Nie płacę, lubię za to zabrać dziecko do pachnącego trawą parku, zamiast
    > wdychać smród elektrowni

    Uhm... Znaczy się masz oświetlenie na zasadzie perpetuum mobile? Bo
    inaczej i tak elektrownia będzie potrzebna.

    Chociażby na "ekologiczne" samochody elektryczne czy "ekologiczne"
    ogrzewanie elektryczne.

    > i spaliny 15-letnich trupów, bo przecież te

    Jasne, bo te nowe to tylko zapach lawendy produkują jako spaliny...

    A mój 17-letni samochodzik jest w dobrym stanie technicznym i nie dymi,
    jak niektóre rozklekotane 5-letnie.

  • 150. Data: 2011-09-28 11:51:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 10:56, z pisze:

    > To sobie znalazł przyczynę :-)
    > Gdyby spekulantom (bo tak trzeba nazywać czcigodnych inwestorów)
    > opłacało się (pomyśleli by trochę) to z ciemnego ludu zrobili by rynek
    > zbytu.

    Rynek zbytu? Na importowaną z Europy żywność?

    A czymże by oni zapłacili?

    Bo jakby mieli czym, to by nie głodowali tylko sami zaimportowali.