  • 71. Data: 2011-07-18 00:09:23
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    Sunday, July 17, 2011, 11:13:59 PM, you wrote:

    > Przyłączę się do prośby i poproszę o zdjęcie tego cudu (w innym poście
    > Roman pisał, że owe znaki są w naszym języku).

    Znaczy mam jechać do Austrii i robić zdjęcia? I CKJ?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 72. Data: 2011-07-18 00:09:43
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Czy ja od kogokolwiek wymagam poruszania się poboczem albo pasem
    > awaryjnym? Pojedź do tej Austrii i zawstydź się, bo dla takich jak ty
    > te tablice tam są.

    Takich To znaczy jakich?

    Przyznam, że nie bardzo rozumiem o czym do mnie piszesz, lub Ty nie
    rozumiesz o czym toczy się dyskusja - przypomnę - niejaki Piotr wystąpił
    z postulatem, by będąc wyprzedzanym zjechać NA POBOCZE aby ułatwić
    manewr wyprzedania i może do tego się odnieś, zamiast robić do mnie
    jakieś osobiste wycieczki.

  • 73. Data: 2011-07-18 00:12:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Przemysław,

    Monday, July 18, 2011, 12:09:43 AM, you wrote:

    > Takich To znaczy jakich?

    Takich, co dorabiają ideologię do przyspawania się do linii środkowej.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 74. Data: 2011-07-18 00:14:15
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Znaczy mam jechać do Austrii i robić zdjęcia? I CKJ?

    Wystarczy, że przeczytasz jeszcze raz TEMAT wątku,
    zaaaaaaaaaaaaaaaaastanowisz się...i stwierdzisz, że opisywany przez
    Ciebie znak (faktycznie istniejący przyznaję) nie ma nic wspólnego z
    toczącą się dyskusją :)

  • 75. Data: 2011-07-18 00:21:31
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Takich, co dorabiają ideologię do przyspawania się do linii środkowej.

    Nie mam żadnej ideologii, jadę przeważnie środkiem pasa ruchu, ani za
    blisko prawej ani lewej, nie mam za to zamiaru wykonywać jakichś
    szlonych zjazdów na pobocze zwłaszcza gdy nic nie jedzie z przeciwnej
    strony i nie ma żadnego zagrożenia tylko dlatego, że niejaki Pietrek ma
    takie widzimisię

  • 76. Data: 2011-07-18 00:23:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Znaczy mam jechać do Austrii i robić zdjęcia? I CKJ?

    Liczyłem, że już takowe masz. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 77. Data: 2011-07-18 00:49:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Przemysław,

    Monday, July 18, 2011, 12:14:15 AM, you wrote:

> [...]
    > zaaaaaaaaaaaaaaaaastanowisz się...i stwierdzisz, że opisywany przez
    > Ciebie znak (faktycznie istniejący przyznaję) nie ma nic wspólnego z

    Dyskusja meandruje i już od dłuższej chwili dotyczy odmowy odspawania
    się od linii środkowej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 78. Data: 2011-07-18 06:43:47
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-17 23:37, Cavallino pisze:

    > Nawet jakbym miał gadać z jednym normalnym, to i tak lepiej niż czytanie
    > kapeluszniczych pierdół.

    No to dawaj:P

    Shrek.

  • 79. Data: 2011-07-18 06:44:53
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    > Zasadnicza - jak staje to może zjechać zdecydowanie bardziej poza
    > jezdnię, nawet między krzaki z których sobie wyjedzie później na wstecznym.

    Obawiam się, że nadinterpretujesz. Miał zjechać jak najbardziej w prawo
    i dale ma zjechać. O zwiedzaniu krajobrazu nic nie było i dalej nie ma.

    Shrek.

  • 80. Data: 2011-07-18 07:41:20
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    > Pomiedzy jechaniem rowem, czy po drzewach a przyspawaniem się do linii
    > środkowej jest cała gama normalnych zachowań.

    Do NORMALNYCH zachowań nie należy jazda poboczem!

    Inną sprawą jest jazda 5cm od linii środkowej -
    ale wątek zaczął się (i dotyczy) wymuszania przez hołotę zjeżdżania
    przez innych kierowców drogi na pobocze "bo im się należy"...

    --
    Wojciech Smagowicz