  • 1. Data: 2019-09-21 07:19:28
    Temat: Zjazd z autostrady
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Takie tam:

    https://youtu.be/yhoxxI3jCEI

    do niedawana podobnie było przy zjeżdzie na Łódź w Strykowie - jakiś
    proejtant uparł sie, żeby zamiast trzy pasy >trzy pasy, jeden w prawo
    zrobić trzy pasy > zwężka do dwóch > z powrotem trzy pasy, jeden w
    prawo. Skutkiem czego ludzie stali na awaryjnym, a zęść jeździła po
    powierzchni wyłączonej z ruchu:

    https://www.google.com/maps/@51.8897194,19.6014677,1
    62a,44.5y,246.73h,48.18t/data=!3m1!1e3

    Uspokoiło się jak A1 zrobili i część skręca wcześniej. Czasem
    zastanawiam się co projektantom we łbie siedzi.. Albo to - o co chodzi z
    tym wyłączeniem prawego pasa

    https://www.google.com/maps/@52.261855,20.953083,3a,
    41.1y,39.78h,89.1t/data=!3m6!1e1!3m4!1sd_izkW5EpMYii
    9SLGr8zTg!2e0!7i16384!8i8192

    W drugą stronę są normalnie cztery, w projekcie cztery, a ktoś sobie
    wyłączył bo tak - zróbmy z pięciu pasów trzy i sprawdźmy co się stanie;)

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2019-09-21 10:33:11
    Temat: Re: Zjazd z autostrady
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > W drugą stronę są normalnie cztery, w projekcie cztery, a ktoś sobie
    > wyłączył bo tak - zróbmy z pięciu pasów trzy i sprawdźmy co się stanie;)

    Może pomysł był taki, aby samochody wjeżdżające na S8 mniej kolidowały z
    samochodami zjeżdżającymi za tymi wiaduktami? Nie wiem, czy jest to
    skuteczne, ale inaczej nie potrafię wytłumaczyć.

  • 3. Data: 2019-09-21 10:47:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2019 o 10:33, Uncle Pete pisze:

    > Może pomysł był taki, aby samochody wjeżdżające na S8 mniej kolidowały z
    > samochodami zjeżdżającymi za tymi wiaduktami? Nie wiem, czy jest to
    > skuteczne, ale inaczej nie potrafię wytłumaczyć.

    Ale że jak?

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2019-09-21 11:14:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Sep 2019 07:19:28 +0200, Shrek napisał(a):
    > Takie tam:
    > https://youtu.be/yhoxxI3jCEI

    Jakby sie grzecznie ustawil na koncu korka, to by mial auto cale :-P

    a awaryjne wlaczyl ? :-)

    Ci ludzie to tez jakos dziwnie stoja - stoja, potem luka duza ...

> [...]
    >
    > W drugą stronę są normalnie cztery, w projekcie cztery, a ktoś sobie
    > wyłączył bo tak - zróbmy z pięciu pasów trzy i sprawdźmy co się stanie;)

    Moze po prostu chcieli ci zaoszczedzic dylematu gdzie sie korek
    zaczyna - beda dwa pasy, jeden w prosto, drugi w prawo :-)

    A moze prozaicznie - pas awaryjny ma byc, to jest, chocby od wezla do
    wezla bylo 600m.
    Szzegolnie, ze po drodze trzy wiadukty, barierka, i nie da sie w pole
    uciec ...

    Swoja droga - czy projektanci nie powinni wydzielic wczesniej pasa do
    skretu w prawo ?

    A moze ten dyr z mordu pouczylby w telewizji jak tam jechac?
    Awaryjny pas swiety, ustawiamy kolejke na prawym pasie ruchu, wlaczamy
    awaryjne, i absolutnie nie wpuszczamy nikogo z lewego - pojedzie do
    nastepnego zjazdu, to sie nauczy, k*, kultury :-)

    Pod wroclawiem to by chyba wystarczylo jedna bramke dorobic :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-09-21 11:28:14
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-09-21 10:47, Shrek wrote:

    > Ale że jak?

    Żeby najpierw wjeżdżały samochody z siódemki, a potem zjeżdżały te,
    które chcą zjechać za wiaduktami. Kiedy jest wspólny pas do
    wjazdu/zjazdu, nie wiadomo w jakiej kolejności mają zmieniać pas
    wjeżdżający i zjeżdżający. Tu jest co prawda dużo miejsca, więc problemu
    z korzystaniem ze wspólnego pasa być nie powinno.

  • 6. Data: 2019-09-21 15:04:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2019 o 11:28, Uncle Pete pisze:

    > Żeby najpierw wjeżdżały samochody z siódemki, a potem zjeżdżały te,
    > które chcą zjechać za wiaduktami.

    Aha. No dobra - ale czemu w drugą stronę nie ma problemu? No i w
    oryginalnym projekcie też były cztery pasy.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2019-09-21 15:11:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2019 o 11:14, J.F. pisze:

    > Jakby sie grzecznie ustawil na koncu korka, to by mial auto cale :-P

    No ale za jazdę awaryjnym są chyba sankcje - nie wiem ile, ale obstawam,
    że sporo - zwłaszcza jak się dorobi teorię, że blokujesz w ten sposób
    ewentualnych służ (a argument nie jest taki z dupy wzięty jak się wydaje).

    > a awaryjne wlaczyl ? :-)

    Z tego co nie słychać - ani awaryjnych ani kierunku.

    41.1y,39.78h,89.1t/data=!3m6!1e1!3m4!1sd_izkW5EpMYii
    9SLGr8zTg!2e0!7i16384!8i8192

    > Moze po prostu chcieli ci zaoszczedzic dylematu gdzie sie korek
    > zaczyna - beda dwa pasy, jeden w prosto, drugi w prawo :-)

    No to rzeczywiście dylematu nie ma - korek zaczyna się trzy km wcześniej;)

    > A moze prozaicznie - pas awaryjny ma byc, to jest, chocby od wezla do
    > wezla bylo 600m.

    Nie ma - i nigdy w planie nie było. S* na tym odcinku to taka eska jak
    ze starej A4 autostrada.

    > Szzegolnie, ze po drodze trzy wiadukty, barierka, i nie da sie w pole
    > uciec ...

    W drugą stronę tak samo a są normalnie 4 pasy.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2019-09-21 16:25:11
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Aha. No dobra - ale czemu w drugą stronę nie ma problemu? No i w
    > oryginalnym projekcie też były cztery pasy.

    Mnie pytasz? Próbuję tylko zgadnąć, co poeta miał na myśli. Może inne
    natężenie ruchu, może stłuczki były...

  • 9. Data: 2019-09-21 16:47:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2019 o 16:25, Uncle Pete pisze:

    > Mnie pytasz?

    No ciebie;)

    > Próbuję tylko zgadnąć, co poeta miał na myśli. Może inne
    > natężenie ruchu, może stłuczki były...

    Próbuję uwierzyć w twoją argumentację ale mnie nie przekonuje.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2019-09-23 12:00:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No ale za jazdę awaryjnym są chyba sankcje - nie wiem ile, ale
    >obstawam, że sporo - zwłaszcza jak się dorobi teorię, że blokujesz w
    >ten sposób

    Jazda, postoj ... a c* wie co to jest

    >ewentualnych służ (a argument nie jest taki z dupy wzięty jak się
    >wydaje).

    Ale bedzie, bo teraz korytarz zycia ma byc gdzie indziej :-P

> [...]

    >jak ze starej A4 autostrada.

    >W drugą stronę tak samo a są normalnie 4 pasy.

    Przemaluja ? :-)

    I co - nie jest potrzebny pas awaryjny dla karetek, strazy i innych
    sluzb ? :-)

    J.